Mitä palstan "kehopositiiviset" pitävät Adelen uudistuneesta ulkomuodosta?
Kommentit (14)
Miten se sitten on uudistunut? En jaksa googlettaa
Erinlainen ihminen joka on hyvästä perheestä vanhemmat ylioppilaita miljoona omaisuus aloittaa koulun käynnin jossa häntä kiusataan aina 8 luokkaa asti kunnes lopettaa koulun kun on jo 6 eri koulua vaihettu kiusaamisen takia, loppu vuodet teini-iästä menee 90-luvulla olessa internetissä kiinnostuen hakkeroinnista ja tietokonepeleistä. Täysi ikäisyyteen päästyään alkaa päihteet kiinnostaa kun haluaa päästä vihan tunteista eroon joita koulukiusaaminen on aiheuttanut, ja syyllistyy päihdepäissään laittomiin uhkauksiin joista hänet luokitellaan psykoottiseksi ja passitetaan pakkohoitoon siellä 3 päivää olleena passitetaan kotiin sillä ehdolla että sitoutuu avohoitoon, avohoitoa kun on kestänyt 3 viikkoa ja nähnyt lääkärin ensimmäisen ja viimeisen kerran hän antaa sinulle skitsofrenia diagnoosin ja neurolepsi lääkitys alkaa, 5 vuotta kestänyt lääkitys on turruttanut kaikki tunteet ja mikään ei tunnu miltään ja alkaa tekemään asioita että saisi edes jotain tunteita päähän, hakkaa ensimmäisen kadulla vittuilevan ihmisen, ja sen jälkeen passitetaan pakkohoitoon 10 vuodeksi jossa sadistiset sairaanhoitajat kokoajan vitt*ilevat että potilas provosoituisi ja saisivat käyttää voimakeinoja ja lepositeitä koktaileineen, ja siellähän minä olinkin 2 kertaa viikossa, lääkitys oli niin vahva 10 vuoden ajan jossa minua "parannettiin" etten tunne enää edes vihaa muita ihmisiä kohtaan vaan kävelen selkärutussa kuolavaluen kadulla. Ehkä elän jopa 50 vuotiaaksi jos lääkkeiden sivuvaikutukset sen suopi.
Vierailija kirjoitti:
Erinlainen ihminen joka on hyvästä perheestä vanhemmat ylioppilaita miljoona omaisuus aloittaa koulun käynnin jossa häntä kiusataan aina 8 luokkaa asti kunnes lopettaa koulun kun on jo 6 eri koulua vaihettu kiusaamisen takia, loppu vuodet teini-iästä menee 90-luvulla olessa internetissä kiinnostuen hakkeroinnista ja tietokonepeleistä. Täysi ikäisyyteen päästyään alkaa päihteet kiinnostaa kun haluaa päästä vihan tunteista eroon joita koulukiusaaminen on aiheuttanut, ja syyllistyy päihdepäissään laittomiin uhkauksiin joista hänet luokitellaan psykoottiseksi ja passitetaan pakkohoitoon siellä 3 päivää olleena passitetaan kotiin sillä ehdolla että sitoutuu avohoitoon, avohoitoa kun on kestänyt 3 viikkoa ja nähnyt lääkärin ensimmäisen ja viimeisen kerran hän antaa sinulle skitsofrenia diagnoosin ja neurolepsi lääkitys alkaa, 5 vuotta kestänyt lääkitys on turruttanut kaikki tunteet ja mikään ei tunnu miltään ja alkaa tekemään asioita että saisi edes jotain tunteita päähän, hakkaa ensimmäisen kadulla vittuilevan ihmisen, ja sen jälkeen passitetaan pakkohoitoon 10 vuodeksi jossa sadistiset sairaanhoitajat kokoajan vitt*ilevat että potilas provosoituisi ja saisivat käyttää voimakeinoja ja lepositeitä koktaileineen, ja siellähän minä olinkin 2 kertaa viikossa, lääkitys oli niin vahva 10 vuoden ajan jossa minua "parannettiin" etten tunne enää edes vihaa muita ihmisiä kohtaan vaan kävelen selkärutussa kuolavaluen kadulla. Ehkä elän jopa 50 vuotiaaksi jos lääkkeiden sivuvaikutukset sen suopi.
Kannattaa aina elää kostaakseen. Syylliset kärsiköön.
Vierailija kirjoitti:
Entä mitä tykkäsit Adelen muodonmuutoksesta?
Vierailija kirjoitti:
Ennen se oli kehopositiivinen(syöttöporsas), mutta ei näköjään ole enää.
Saattaahan se olla positiivinen edelleenkin. Ainakin maalaa naamaansa perinpohjaisesti.
Ei herätä tunteita suuntaan eikä toiseen. Kehopositiivisuudessa on nimenomaan kyse siitä, että KAIKKI kehot ovat arvokkaita. Sitä ei lihominen eikä laihtuminen muuta.
Miksi pukenut tuollaisen hirviösusi puvun? Ei tuosta nyt paljon näe muutosta.
Minä olen pitänyt Adelea aina kauniina ja pidän vastakin.
Kehopositiivisuus on kaikkien kehojen hyväksymistä: myös Adelen hoikistuneen sellaisen.
Adele on aina ihana. ❤️ Kaikki kehot ovat kauniita.
Tärkeintä on, että itse tuntee olonsa hyväksi, tykkää itsestään niin, että haluaa pitää itsestään huolta niin fyysisesti kun psyykkisestikin. Tähän päästään kun ymmärretään, että ihminen on arvokas kaikissa elopainoissa. Siinä on kehopositiivisuuden todellinen sanoma.
Kumpi niistä on tää adele? Mä en oikeasti tiedä kuka hän on. Oletan että jostain syystä julkkis.
Voisitko ap laittaa jotkut selkeät ennen/ jälkeen -kuvat, kun tuosta kuvasta en saa kyllä oikein mitään tolkkua. Suttuinen mustavalkokuva, jossa päällä on tuollainen roikkuva kaapu. Eipä tässä nyt mitään muutosta osaa kommentoida. Aiemminkin täällä oli joku kuva lehtijuttu, jossa ei ollut kunnollista kroppakuvaa vaan jostain irvistyskasvokuvasta olisi pitänyt sanoa, näyttääkö tämä henkilö paremmalta nyt hoikempana. Se, että ihmisen tiedetään laihtuneen ei vielä ainakaan minussa saa aikaan mitään "juu näyttää tosi hyvältä", jos kuvat ovat tällaisia epäselviä suttuja.
Musta sille ei sovi tollanen joulupukin asu, mauton.