Jos tapailemasi mies kysyisi onko sinulla muita miehiä niin uskoisitko, jos syy miehen kysymykseen olisi
Se että mies ei halua tauteja sinulta? Vai onko tuo vain peittely-yritys mustasukkaisille ajatuksille?
Eihän mies muutenkaan voi olla varma ettei naisella ole tauteja jo valmiiksi, niin miksi olisi niin huolissaan taudeista jotka nainen saisi muiden miesten kanssa?
Kysyykö miehet muista miehistä siis todellisuudessa vain koska eivät halua naisen olevan muiden kanssa mustasukkaisuuden takia?
Kommentit (8)
Oon liian vanha deittaileen...
Miesystäväni sanoi parien treffien jälkeen, ettei hän koe tarvetta deittailla muita, koska oon niin ihana :) (!! Miten söpösti sanottu!) Sit jatkoi varovasti et toki ymmärtää jos mä haluun, mut keskeytin ja olin ihan samaa mieltä. Eikä oo ollut mitään omistavaa käytöstä koskaan.
Toki jos etsii vaan kasuaalia seuraa niin on eri asia, mut parisuhdehakuinen löytää etsimänsä todennäköisemmin keskittymällä heti yhteen, jos jonkun kanssa on oikeeta kemiaa ja fiilistä. Oon niin onnellinen kullastani! Tuntuu, et nykyaika on tehnyt ihmisistä samaan aikaan ahneita ja pelokkaita, ei uskalleta antaa mitään ennen kuin kaikki on saatu.
Ja en oo konservatiivinen, satunnaisseksi on mielestäni ihan yhtä ok kuin perinteisempi seurustelukin, mut ymmärrän miks joku kysyis.
No mitä tauteja aloittajalla on? Kun se ensimmäisenä tulee mieleen
Olen aika himokas sängyssä, ja nykyinen tapailukumppani alkoi kerran kysellä muista miehistä, kun hänen mielestään minulle ei taida yksi mies riittää tyydyttämään tarpeitani. Kyllä riittää.
No siis käytättekö kondomia? Jos ei niin varsinkin silloin on ihan järkevää kysellä, koska jos paljaalla vedellään molemmat useita kumppaneita, niin klamydiatestissä kannattaa käydä usein. Muidenkin tautien riski on tietenkin huomattava, jos kumppaneita edes jommalla kummalla useita. Että en usko että mitenkään huumorilla kyselee, tässä tilanteessa olisi tarve keskustella niinkuin aikuiset.
Toinen puoli on sitten se henkinen, senkin takia varmaan kyselee.
Eikö toi oo ihan normaali kysymys, kun kartoittaa tilannetta? Eikö tapailun tarkoitus sitten enää ole seurustelukumppanin löytyminen?
Onko nykyään idea paneminen?
Kerran näin kävi että mies kyseli onko minulla muita sekskumopaineita koska kuulemma pelkäsi saavansa taudin.Myöhemmin kun suhteemme eteni mies pystyi myötämään, että kysyi koska oli mustasukkainen.
Miehenä kysyisin kyllä ihan molemmista syistä. Haluaisin tietää kuinka turvallista seksin pitää olla.. ja sitten tietenkin myös selvittääkseni mikä oma roolini naisen kuvioissa on. Kertoohan se aika paljon jos on useita kumppaneita ettet ole kovin tärkeä.. ja osaat sitten itsekin suhtautua naiseen oikealla tavalla.
Turha kysymyksestä on loukkaantua koska mikäli sinulla on useita kumppaneita, kysymys on vähintäänkin aiheellinen. Mikäli taas ei ole, voit huoletta kertoa ettei ole muita mutta silloin tietty hyvä kysyä itsensä puolesta mikä tilanne ukkelilla itsellään on.. täysin samoista syistä.
Kartoittaa varmaan kilpailijoita eli tsänssejään. Ei kai tuo nyt mustasukkaisuudesta kerro. Itsekin kysyn miehiltä tuolla tavalla lähinnä sitä, että missä mennään – joko haku on päättynyt.