Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ottanut tänä vuonna influenssarokotuksen ja oletko ikinä sairastanut influenssaa?

Vierailija
25.12.2019 |

Oletko ottanut?

Oletko ottanut tänä vuonna influenssarokotuksen ja oletko ikinä sairastanut influenssaa?

Vaihtoehdot

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota, rokotukset ovat itse saa tanan käynnistämä sala liitto jolla ihmisten sielu ja elimistö tuhotaan täydellisesti

Vierailija
2/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ottanut, työskentelen hoitoalalla. Lapsilleni otin vasta tänä vuonna ekan kerran. Viime vuonna sain a influenssan rokotuksesta huolimatta, mutta todella lievänä. 6 vuotiaani sai saman ja hänet vietiin terveysasemalta ambulanssilla sairaalaan voinnin laskun vuoksi. Mun molemmat lapset otti rokotuksen erittäin mielellään muistellessaan viime vuoden sairaalareissua..

Vierailija
4/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja maksoin siitä laiskana neljäkymppiä kun en jaksanut mennä tk:hon jonottamaan spurgujen sekaan. No hyväosaisella on varaa.

Vierailija
5/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin kuutisen vuotta sitten rajun influenssan ja astmaatikkona se on niin hirveää, että mielelläni otan influenssarokotteen joka vuosi. Sen jälkeen kun olen ottanut, olen ollut kuumeessa tasan kerran ja sekin oli enemmänkin vatsatauti joka kiersi työpaikalla.

Vierailija
6/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin rokotuksen, olen ottanut joka vuosi sen jälkeen kun sairastin influenssan 2014 helmikuussa. Neljä päivää olin tajunnan rajamailla... oksetti, vilutti, päätä särki, kuume oli maksimiannoksesta huolimatta päälle 38c, lihaksia särki, olo oli kuin toisesta maailmasta. Muistan kun telkkarista tuli olympialaiset ja katselin niitä peiton alla täristen, ämpäri sohvan vieressä enkä tajunnut koko lähetyksestä mitään. Huh mikä tauti...

Vierailija
7/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin nyt toista kertaa. En muuten ottaisi, mutta töiden takia pakko. En ole koskaan sairastanut. Mulle tulee vuodessa ehkä yksi pikku flunssa.

Vierailija
8/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin lapsena pari kertaa influenssan. En muista, että se silloin oli niin kamalaa, mutta kun aikuisena olen sairastanut pari kertaa rajun tavallisen flunssan, niin sekin on tuntunut kammottavalta. Otan rokotuksen, etten saisi influenssaa, kun tosiaan flunssakin tuntuu nykyään liian rankalta taudilta.

Vierailija
9/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut vuosikausia. Minulla oli tosi paha influenssa noin 20 vuotta sitten, ja joskus lapsena ollut myös. Nyt myös mieheni sairauden vuoksi otan.

Vierailija
10/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja maksoin siitä laiskana neljäkymppiä kun en jaksanut mennä tk:hon jonottamaan spurgujen sekaan. No hyväosaisella on varaa.

Minä olen ottanut influenssarokotteen nyt viitenä vuotena perätysten tk:ssa enkä ole kertaakaan nähnyt yhtä ainutta spurgua. Suurin osa on ollut eläkeläisiä. Miten joku spurgu jaksaisi vaivautua ottamaan influenssarokotteen, kun ei edes hampaita jaksa pestä?

Olen kerran sairastanut influenssan. Kiitti mulle riitti.

Vierailija
11/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otimme Miehen kanssa viime syksynä, eikä koskaan olla oltu niin sairaita kun viime talvella olimme. 

Miehellä oli kaksi karmeeta flunssaa ja itselläni sellaiset sairaudet, että meinasin kuolla: Kaksi tajuttoman kovaa flunssaa, tajuton yskä, nuha ja ääni poissa 4 kk ja näiden välissä oli influenssa ja viikon verran 39 astetta kuumetta ja tajuton kipu lihaksissa.

Vierailija
12/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa rokote ei tehoa flunssaan 😅🤣🤣🤣🤣 ottakaa selvää asioista!

Vierailija
13/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut rokotuksen useana vuonna.

En tiedä, olenko koskaan sairastanut influenssaa. Todennäköisesti joskus.

Vierailija
14/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Influenssa rokote ei tehoa flunssaan 😅🤣🤣🤣🤣 ottakaa selvää asioista!

Onko joku muuta väittänyt?

Vierailija
15/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin rokotuksen ja olen ottanut ennenkin. Minulla on munuaissairaus. En tiedä, olenko sairastanut influenssaa koskaan. Olen tavallisessa flunssassakin aika harvoin. Tänä vuonna en ollut flunssassa kertaakaan, mutta kuumetta oli alkuvuodesta.

Vierailija
16/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut ainakin kaksi kertaa, ennen kun -99 aloin ottaa rokotuksia. Sen jälkeen oli ilmeisesti yksi kerta, jolloin vastustuskyky ei vielä olut kerinnyt muodostua kunnolla ja sairastin mutta lievempänä kun jos en olisi ottanut rokotetta.

M60