Jutellut tinderin kautta kivan miehen kanssa, nyt selvisi että hänellä on ikävä ääni
Lähetti ekaa kertaa mulle ääniviestin.
Normaalisti olisin tavannut heti tinderissä pienen juttelun jälkeen, mutta hän lähti matkalle pyhien yli.
Mulle toi ääni on sellainen kynnyskysymys, että en koskaan voisi olla huonoäänisen miehen kanssa. Nyt ollaan kuitenkin juteltu jo aika paljon tähän mennessä, enkä tiedä miten feidaisin takavasemmalle. Miten hoitaisitte tällaisen tilanteen? Hänellä on selvästi toiveita että tästä tulisi enemmän kuin ystävyyttä, joten jos mä haluan todennäköisesti vain sitä ystävyyttä, niin ehkä tää kannattaisi unohtaa. Vai pitäisikö nyt vähentää juttelua ja tavata kokeeksi kerran sitten, kun tulee?
Mitä te tekisitte? Yksi vaihtoehto on tietysti, että valehtelisi että on joku muu :/ jos haluaisi sille linjalle lähteä.
Kommentit (18)
Tiedän hyvin mitä tarkoitat. Ääni on miehessä jopa tärkeämpi kuin hyvät kasvot.
Kyllä sinä voit sanoa hänelle että tapailet nyt jotakuta toista ja tyyliisi ei kuulu tapailla kuin yhtä kerrallaan. Minulle naisena tuo olisi paras tapa saada pakit. Luultavasti miehille myös, aika harvoin he mistään murtuvat, miehet ovat vahvoja. Naiset usein vain luulevat että miehet loukkaantuu samoista asioista kuin naiset itse, mutta miehillä on yleensä hyvä itsetunto, jopa niillä joista ei päällepäin uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän hyvin mitä tarkoitat. Ääni on miehessä jopa tärkeämpi kuin hyvät kasvot.
Kyllä sinä voit sanoa hänelle että tapailet nyt jotakuta toista ja tyyliisi ei kuulu tapailla kuin yhtä kerrallaan. Minulle naisena tuo olisi paras tapa saada pakit. Luultavasti miehille myös, aika harvoin he mistään murtuvat, miehet ovat vahvoja. Naiset usein vain luulevat että miehet loukkaantuu samoista asioista kuin naiset itse, mutta miehillä on yleensä hyvä itsetunto, jopa niillä joista ei päällepäin uskoisi.
En tajua, miten en ymmärtänyt testata tätä ääntä heti esim lähettämällä itse ääniviestiä. Pitkä viestittely on kuitenkin lähinnä hukkaan heitettyä aikaa, mikäli jutusta ei livenä tulekaan mitään. Mies näytti kuvissa siltä, että hänellä on normaali, kiva ääni! Tosiaan itsekin pystyn paljon katsomaan ulkoisia "virheitä" läpi sormien, mutta miellyttävän äänen puuttuminen haittaa.
Kiitos mielipiteestä! Ap
Vielä ei ole tullut vastaa ikävä äänistä, mutta yksi oli sellainen murahtelija. Viesteillä vaikutti iloiselta ja kiinnostuneelta mutta jutellessa kuulosti sellaiselta ettei voisi vähempää kiinnostaa. Ei semmosta olisi jaksanu pidemmän päälle.
Millä tavalla miehen ääni on epämiellyttävä?
Vierailija kirjoitti:
Kokeile nyt reilusti tavata tosielämässä. Voit sitten suoraan sanoa treffien päätteeksi ettet koe oloasi varmaksi hänen kanssaan ja kiität ajasta. Siinä se!
Sitä vihjailua ja flirttiä on ylipäätään ollut vähän enemmän siltä puolelta tähän asti, mitä en ihan ymmärrä just tässä tapauksessa, että ei olla edes tavattu vielä. Silloinhan juttu on molempien mielikuvituksessa ja on nolo tilanne, jos kemiaa ei oikeasti olekaan. Yksi vaihtoehto on nyt viilentää välejä jollain tekosyyllä siihen asti, että tavattaisiin. Voihan olla, että mieskin inhoaisi mun ääntä, ulkonäköä tai jotain, ja meille tulisi hyvä ei-seksuaalinen suhde 😅 (joo, tapahtuu harvoin, monille miehille kun kelpaa kokeiltavaksi melkein millainen vaan nainen...) Ap
Mies on varattu.
Jos ette kerta voi oikeasti puhelimessa puhua vaan mies lähettää ääniviestin.
Siinä on vaikea puhua möreästi ja miehekkäästi, kun vaimolta salaa vessassa äänität ääniviestiä sun tinderrakkaallesi..
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla miehen ääni on epämiellyttävä?
Ohut, feminiininen, mutta sellainen jonka tajuaa kuitenkin miehen ääneksi. Vaikea selittää. Esimerkiksi tuure boeliuksella on ihan kiva pirteä ääni, vaikka ei olekaan yhtään maskuliinen (no hän onkin teini vielä). Tämä oli vähän tunkkainen epämiehekäs ääni, joka ei sovi ulkonäköön, joka kumminkin on miehekäs. Ap
Itse kävin joskus aikanaan yhden pojan kanssa treffeillä, jolla oli kasvohalvaus.
Toinen puoli pojan kasvoista roikkui.
Itselleni tuli todella outo olo. Jotenkin tuntui, että omat kasvot myös pyrkivät vinoon.
Oikeasti oli todella ahdistava ja vähän pelottavakin kokemus.
Tuo poika oli kuitenkin ihan mukava ja kohtelias.
No mä viestittelyn yhden miehen kanssa nettideiteillä. Sillä ei ollut kuvaa, mulla oli. Lopulta sitten puhuttiin puhelimessa....Ja miehellä oli ka-ma-la ääni...semmoinen Mikki Hiiren ääni. Oli kyllä sitten yhtä ikävä ihminen kuin äänensä. Ja kuvankin kaivelin netin syövereistä, ja oli muuten hel-ve-tin rumakin.
Onko tämä mies mahdollisesti Espoosta,? ;)
Ääni voi vaurioitua monestakin syystä. Ääntä voi kouluttaa puheterapiassa.
---Mulle toi ääni on sellainen kynnyskysymys, että en koskaan voisi olla huonoäänisen miehen kanssa.---
nauroin todella makeasti tälle.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä mies mahdollisesti Espoosta,? ;)
ja poliisi?
Ei ole mistään noilta paikkakunnilta 😂
No, mietin ehkä huomiseen mitä aion tehdä. Ainakin yritän nyt olla innostamatta sitä lisää. Ap
Mulle kävi samalla lailla. Nuorehko komea mies. Tavattiin ja ääni oli kuin pikkupojalla. Siinä meni fiilikset kokonaan, ihan kuin olisi lapsen kanssa jutellut.
Jännittyneisyys muuttaa myös puheääntä aika paljon. Voi olla miellyttävämpi sitten kun ollaan enemmän tuttuja.
Kokeile nyt reilusti tavata tosielämässä. Voit sitten suoraan sanoa treffien päätteeksi ettet koe oloasi varmaksi hänen kanssaan ja kiität ajasta. Siinä se!