Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni sammui aamulla vessaan, taitaa olla alkoholiongelma

Vierailija
24.12.2019 |

Viikonloppuna tissutteli pari kertaa, eilen lähti sitten kaverin kanssa ulos. Aamulla koitin mennä vessaan ja sieltä kuului vaan kuorsaus. Minua alkoi ahdistaa ja sydän hakata tuhatta ja sataa. Sitten mies virkosi ja meni suihkuun ja sain onneksi käytyä pissalla siinä välissä kun on vain yksi vessa. Meillä on vauva, joka on niin pieni ettei ole vielä kastettukaan.

Kiitos, että sain avautua, ei ole mitään muutakaan paikkaa kun läheisille kertominen hävettää enkä haluaisi perhepiirissä muiden huolta lisätä.
Mitä tässä voi tehdä? En haluaisi muuttaa erilleen kun rakastan kuitenkin ja on lapsi. Toisaalta ymmärrän, kun lapsi kasvaa on minun suojeltava häntä tällaiselta. Sydän särkyy ajatuksesta, että lapsi koittaisi mennä vessaan, joka on lukittu kun isä siellä sammuneena...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun sukulaiset sen jo tietää.

Vierailija
2/6 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla varmaan taas iloa tiedossa koko perheelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jo miehesi tavat olet oppinut tuntemaan? Nykyään myös rintapumput suhisevat baarien vessoissa ja aamuyöstä äiditkin päätyvät kotiinsa vessan lattialle. Sinä et sentään sellaista harrasta?

Vierailija
4/6 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kai se on että älyää itse mennä sinne vessaan ettei unissaan kuseksi sänkyyn?

Vierailija
5/6 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat nyt ekana suikkarin miehellesi ja pyydät anteeksi hysteriaasi, mies kyllä ymmärtää. Sitten avaat hänelle oluen.

Vierailija
6/6 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitoon