Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai kello olikin vasta 21. Tule tänne lukemaan nopea päivitys miekkosesta

Vierailija
24.12.2019 |

Tässä on nyt ollut kaikenlaista enkä päässyt töihin, eli uusi miekkonen ei voinut hyökätä maanantaina. Olen miettinyt uutta miekkosta välillä ja hän on kyllä ihan selkeästi yhden asian perässä. Niin avoimesti on kyllä sen näyttänyt XDDDDDD.

Välillä naiivi mieleni miettii, että jos se ei haluakaan vain yhtä asiaa :3333 Mutta sitten tajuan tosiasiat XD.

Joka tapauksessa olen tällä hetkellä niin vttuuntunut kaikkeen että ei mitään rajaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin silti kaipaan sitä röyhkeää lähentelyä vaikka se oli ihan tosi överiä XDDD. Mutta en tiedä, jostain syystä tykkäsin. Tavallaan. Mutta jotenkin taas uusi miekkonen ei vaikuttanut luonteeltaan ihan minun tyyppiseltäni. Vertailen häntä jatkuvasti alkuperäiseen eikä hän oikein tunnu miltään originaalin rinnalla.

Vierailija
2/12 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä, tai unohda se, mutta älä vatvo sitä. Ainakaan julkisesti, sillä ketään ei kiinnosta.

Typerä lunttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/12 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein älyä että miksi vtussa miekkoset haluavat aina vain panna, vaikka en millään tavalla osoita ulkoisella muodollani olevani helppo kaato. Joskus pukeudun epäimarteleviin vaatteisiin, joista ei edes näy muotoja. Tosin no se on lähinnä vahinko XDDD Joskus tulee tilattua liian isoja vaatteita ja ajateltua, että ihan hyviä ne ovat.... No ovathan ne tavallaan... Mutta tosiaan en millään tavalla anna ymmärtää, että minulta kannattaa vongata, ja silti kaikki yrittävät.

Vierailija
5/12 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahans, suljetulla näköjään jälleen nettitunti käynnissä.

Vierailija
6/12 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt väsynyt ja vttuuntunut erään tapahtuman johdosta ja tarvitsen hieman aikaa saadakseni vtutuksen laantumaan. Olkaa huoleti, päivityksiä tulee heti kun olen hieman aurinkoisemmalla tuulella.

Vierailija
7/12 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos se työssäoppiminen millä mallilla? Saatko sen suoritettua?

Vierailija
8/12 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekottelit nyt ihanalla postauksellasi minut, naikkosen, lukemaan kirjoitustasi. Noin suloinen kisumirri menee miekkosen käsissä aivan hukkaan. Voisin tutustuttaa sinut todella ihmeellisiin uusiin asioihin. Henkinen kasvusi lähtee hurjaan nousuun heti, kun myönnät viehtymyksesi samaa sukupuolta kohtaan. Mitä sanot? Koetaanko upeita asioita yhdessä?

t. rekkalesbo

Vierailija
9/12 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt väsynyt ja vttuuntunut erään tapahtuman johdosta ja tarvitsen hieman aikaa saadakseni vtutuksen laantumaan. Olkaa huoleti, päivityksiä tulee heti kun olen hieman aurinkoisemmalla tuulella.

Eli työssäoppiminen ei mennyt läpi.

Vierailija
10/12 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli työssäoppiminen ei mennyt läpi.

No ei liity työssäoppimiseen mitenkään. On kai tässä muutakin elämää XD. Vaikka tämä vttumainen asia vaikutti myös työssäoppimiseen, uskon kuitenkin että ihan läpi se menee. Olen saanut pelkkää hyvää palautetta, kuulemma myös asiakkailta XD.

Vierailija
11/12 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ulkoisen muodon perusteella, että alkuperäinen ja uusi miekkonen ovat samasta maasta kotoisin. Varmaa tietoa ei ole, mutta ulkoinen muoto on kyllä oikeastaan identtinen. Ei ole täysin mahdotonta, että he tuntisivat toisensa ennestään kuten juorukaveri ja alkuperäinen (tätä en tiennyt heti, siis että he tunsivat jo alunperin.) Kuitenkin aika epätodennäköistä se on XD. Joten tuskin mikään sana on kiertänyt, sitä paitsi en ole helppo. Ei minulta saa sillä, että tulee ruinaamaan XD. Joko minä haluan miekkosta tai sitten en. Alkuperäistä satuin haluamaan ja sitten tapahtui mitä tapahtui. Edelleenkään en pidä itseäni mitenkään likaisena enkä itke että voi kauhistus kun menin sillä tavalla tekemään, miten minä saatoinkaan! Pyh. Tehty mikä tehty XD. En minä panemista itke tai kadu niin, että ällötän itseäni tai muuta XD. Joskus vtuttaa toki, että silmät avautuvat jonkun ällöttävyydelle vasta jälkikäteen XD.

Vierailija
12/12 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minulle paneminen ole ensisijaisesti antamista, vaan suoraan sanoen ajattelen kyllä enemmän itseäni siinä asiassa XD. Eli kukaan ei ikinä huijaa minua puuhiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä