On ne kauhean näköisiä nuo bodari miehet
Niinku nyt Henry Hemu Lehtola. Miten tuollaiset lihakset voi jonkun mielestä näyttää hyviltä?
Kommentit (48)
Järkyttäviä hormooniheikkejä. Yök.
Luulin, että on +50v. Pakkiksen mukaan 37.
Äärimmäisyydet viehättää osaa, mutta todnäk aika harvoja kuitenkin.
Ja luonnekin on lajinsa mukainen; p*ska. Ihmisiä ei kunnioiteta muuten kuin ulkonäön kautta. En itse arvosta kyseisiä ihmisiä ylimielisyyden ja itserakkauden vuoksi.
En voisi seurustella bodaajan kans, joutuisin katselemaan niitä lihaksia joka päivä. Mieluummin haluan sellaisen halittavan nallekarhun, jolla on vähä röllykkää.
Kamalia. Miten tuon lajin pariin edes ajaudutaan?
Seurustelin kerran bodaajan kans ja lopulta lopetin suhteen, kun en jaksanu katella sitä luonnottoman näköistä kroppaa.
Vierailija kirjoitti:
En voisi seurustella bodaajan kans, joutuisin katselemaan niitä lihaksia joka päivä. Mieluummin haluan sellaisen halittavan nallekarhun, jolla on vähä röllykkää.
Mutta hintelää miestä en ottaisi missään tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhaha, kukaan ei halua hintelää miestä. Miksi ette hintelät ukot hanki sitä massaa? Eihän se vaadi kuin, että hieman syö, eikä vaan narkkaa kokoajan. Kaikki hintelät ovat narkkareita.
Itse olen 176cm/80kg, eli juuri sopivan kokoinen. Hieman lihaksia ja sellainen kiva pieni iskävatsa, kun nyt isäkin satun olemaan. T. 44-v valkoinen heteromies
Mun pt on tuollainen. On äärettömän ylimielinen muita ihmisiä kohtaan ja hän itse kavereidensa kanssa ovat täydellisiä.
Ei arvosta muissa ihmisissä mitään muuta kuin lihaksia.
Ei kun onkin mun ex-pt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys haluatko miestä ollenkaan?
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Oliko tuossa sinusta kuvattu nainen? eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
No ei, mutta teissä nyt on kummallisuuksia muutenkin. Who knows..
Mies51v
On kyllä ihan järjenköyhä harrastus aikuiselle ihmiselle. Tekisivät lumitöitä, jos pitää jotain raskasta saada liikuttaa. Ennen vanhaan olisi naurettu mahat kipeinä noille.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihan järjenköyhä harrastus aikuiselle ihmiselle. Tekisivät lumitöitä, jos pitää jotain raskasta saada liikuttaa. Ennen vanhaan olisi naurettu mahat kipeinä noille.
Ei tippaakaan sen hölmömpää kuin mikään sinunkaan harrastuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
No ei, mutta teissä nyt on kummallisuuksia muutenkin. Who knows..
Mies51v
Senhän piti olla naisten tapa, että kuvitellaan (kirjoitetuksi) jotain sellaista mitä ei (kirjoitettuna) ole. Ei odottaisi mieskirjoittajalta - tai no, who knows..
Kuka löi jouluna?