APUA mun kantapäät on menny ihan sairaiks
Oon suihkussa vaan tottuneesti melkein päivittäin raspannu jalkapäitä (pakkomielle sileisiin kantapäihin) ja pikkuhiljaa siitä on tullu sellanen kierre nyt josta en oo päässy enää pois. Nykyään suihkussa mun kantapäät kovettuu, tulee todella röpösiks ja karheiks ja ihan VALKOSIKS, semmoset karheet kovat valkoset palat kantapäissä! Sit raivoisasti raspilla vedän ne pois, tulee silee mut iho jää valkoseks ja siitä pikkuhiljaa tasottuu väri suihkun jälkeen jalkojen kuivuttua ja rasvauksen jälkeen.
Nyt lopetin jalkaraspin käytön ja rasvaan pelkästään, mut apua silti joka kerta suihkussa kastuttua kantapäät muuttuu hirveiks valkosiks karheiks.
Miten tästä pääsee eroon! Ilmeisesti se jalkaraspi on tuhonnu kantapään ihon ja kovettunu entisestään. Pitääkö ottaa näistä kuva ku on valkoset suihkun jälkeen ja mennä lääkäriin vai mitä. Auttakaa pliis.
Kommentit (9)
ei kukaan sun kantapäitä kattele, anna olla.
Talviaikaan kantapäät muutenki kuivat ja korput joten kesään mennessä on jo paremmat.
Älä raspaa vaan rasvaa käntapäät.
Voiteena esim. Helosan sininen tai vihreä tuubi, löytyy marketeista. Jalkahoitaja suositteli ja toimii hyvin.
Tuskinpa niitä kannattaa raspata.
Sinulla on vain yhdet jalat, etkä uusia saa. Jätä ne rauhaan.
Syö laadukasta proteiinia niin iho ja kudokset kasvavat. Kookosöljyä ehkä hieroa voi.
Tummeli on paras kantapäihin käyttämäni rasva mitä oon käyttäny. Suosittelen! Kyllä se lähtee ajan kanssa kun et vaan enää käytä raspia.
Jatka vaan rasvausta. Rasvaa joka päivä. Minulla kesti noin vuoden, että kaikki kovettunut valkoinen iho lähti pois. Lähti päivittäisellä rasvauksella, ei yhtään raspia.
Suihkun vesi on aiheuttaja, ei raspi.