Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit ihmisestä, tekee työkseen ns. meedion hommia, parantaa käsillä tai vaikka lukee kortteja?

Vierailija
21.12.2019 |

Eli siis ottaa rahaa tämmöisestä palvelusta.

Seurustelisitko tällaisen tyypin kanssa? Jos sun pitäisi ottaa ihmisiä töihin ja joku tekisi näitä hommia, niin vaikuttaisiko se päätökseesi palkata kyseinen ihminen? Onko se parempi vai huonompi kuin vain työttömänä olo?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakollista avautua kaikesta. Mistä sinä tiedät esim tulevan pomosi seksuaalisista taipumuksista tms...

Ihmiset jättää kertomatta asioita. Ihan syystä.

Vierailija
2/4 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakollista avautua kaikesta. Mistä sinä tiedät esim tulevan pomosi seksuaalisista taipumuksista tms...

Ihmiset jättää kertomatta asioita. Ihan syystä.

No tämä on totta. Mietin näitä juttuja kun ihan oikeasti alan olla epätoivoinen rahatilanteeni kanssa ja teen jotain tähän liittyvää välillä ilmaiseksi, vaikka olen tosiasiassa aika skeptikko. Ihmiset on kuitenkin tyytyväisiä ja se on pääasia.

Pitäisi vain pitää huolta, ettei oikea nimeni koskaan liity noihin juttuihin. Onhan tässä joutunut muitakin asioita salailemaan, vaikken ole koskaan mitään laitonta tehnyt.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tuollaisia hommia ja teen vieläkin.

Ei ole ainakaan it-alalla töiden saantia haitannut.

Mutta en sitä nyt CV:hen työkokemukseksi laittaisi koska ei ole haetun työn kannalta validia osaamista.

Vierailija
4/4 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin kerran ensitreffeille yhden mirkun himaan. Ensimmäisenä se alkoi povaamaan mun kädestä ja sit se kaivoi esiin tarot-kortit. Lopuksi se totesi että mä tuun jättämään sen. Olisin voinut kertoa sen sille jo siinä vaiheessa kun se alkoi tutkimaan mun elämän- ja kohtalonviivoja.