Onkohan ilmasto-Greta hankkinut jouluksi lentorahtina tuotuja avokadoja?
Vai toiko se niitä ilmastoystävällisesti sieltä purjehdusreissultaan...?
Kommentit (13)
Ei ole. Greta syö kaurapuuroa ja lanttumuhennosta. Hän saa näistä luontaisesti sen tavaramerkkinsä, eli todella happaman naamansa.
Saattaa kuule Greta olla vallan syömättä jouluna, kun sillä on se anoreksia.
Voisiko Gretalle lahjoittaa lentorahtina tuotuja hedelmiä?
Mä voisin osallistua keräykseen.
Lopeta jo, kyseessä on vain lapsi.
Ihmisten pitäisi syödä niitä ravintoaineita, joita heidän lähellä kyetään tuottamaan. Ei tuoda mitään eksoottisia hedelmiä jostain kaukaa.
Hankitko itse alaikäisenä paljonkin ruokatarvikkeita jouluksi?
Ei kun se syö vai lähituotettua jäistä naurista ja kuivaa ruisleipää.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten pitäisi syödä niitä ravintoaineita, joita heidän lähellä kyetään tuottamaan. Ei tuoda mitään eksoottisia hedelmiä jostain kaukaa.
Sattuu vaan olemaan niin, että lähellä tuotettu rypsiöljy ei ole lähellekään niin terveellistä kuin avokadon sisältämä rasva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuu vaan olemaan niin, että lähellä tuotettu rypsiöljy ei ole lähellekään niin terveellistä kuin avokadon sisältämä rasva.
Siksi syödäänkin voita, pällit.
Ap ja kumppanit on kyllä sairaita.
Gretan vanhemmat ovat aivopesseet tytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni suomessa on eletty silloinkin, kun ei vielä tiedetty mitä on avokado tai edes mikä on rypsiöljy.
Mitäpä itse olet ajatellut tehdä pakkomielteellesi Gretasta?