mistähän tänään pitäisi pöyristyä?
onko ehdotuksia?
persuistako vai harry pottereista,vai vihervassareista,vai hallituksesta,vai........
Kommentit (11)
Siitä että ruskeat piparkakkuhenkilöt kuorrutetaan sokerilla valkoisiksi! R - sana tähän perään.
Meidän perheessä tänään pyöristytään.
Vierailija kirjoitti:
Siitä että ruskeat piparkakkuhenkilöt kuorrutetaan sokerilla valkoisiksi! R - sana tähän perään.
Tämä! Jättäisi edes piparkakut rauhaan!
Itse pöyristyin koskenkorvalaisen kirvesmiehen elämäntavasta.
Oo äm gee.
https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000006348747.html
Kirjoitin aloituksen kangaspyjamista. Mutta se ei jostain syystä päässyt tänne palstalle??!!
Siis inhoan kangaspyjamia, kun pyörin ja hyörin nukkuessani. Kankaiset yöasut kuristavat minut.
Kyselinkin, että kuka niitä oikein käyttää?
Kun taas niitä hehkutetaan joululahjoiksi.
Ilmeisesti mode, kun hukkasi aloitukseni jonnekin.
Mennään vakioilla; Al-holi, anoppi, Janita, Maisa, palmuöljy.
Vai pitääkö keksiä uusi?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin aloituksen kangaspyjamista. Mutta se ei jostain syystä päässyt tänne palstalle??!!
Siis inhoan kangaspyjamia, kun pyörin ja hyörin nukkuessani. Kankaiset yöasut kuristavat minut.
Kyselinkin, että kuka niitä oikein käyttää?
Kun taas niitä hehkutetaan joululahjoiksi.
Ilmeisesti mode, kun hukkasi aloitukseni jonnekin.
Käytän oloasuna, mutta en nuku niissä. Kuristuu eikä pääse kääntymään.
omfg kirjoitti:
Itse pöyristyin koskenkorvalaisen kirvesmiehen elämäntavasta.
Oo äm gee.
https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000006348747.html
No nyt minäkin pöyristyin!
Mikä hiton jäärä! Hyppyyttää vaimoa, jonka kännykkää sitten käyttää.
Tuo ukko ei ilman vaimoa pärjäisi. Raivosuin ihan oikeasti.
Tämä "jouluinen" ilma, mihin voi valittaa, haluan rahat takaisin, olen veronmaksaja!
Minä pöyristyin eilen kauppareissulla tomerista naisista, joilla on ulkoiluasu, melkein silmille vedetty pipo ja ryppyisissä huulissa kirkkaanväristä huulipunaa. Näitä oli liikkeellä tosi paljon, ja heillä kaikilla tuntui olevan piiitkä kauppalista ja avuttoman oloisena kärryjä työntävä, harmaaseen pukeutunut mies.
Pöyristykseni katosi, kun ajoin kaupan parkkialueelta pois, mutta maanantaina pääsen taas pöyristymään.
Siitä, että radiossa sanotaan jokaisen a capella-laulun jälkeen, että se ihastutti...