Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia/aihe, jossa olet muuttanut kantasi täysin?

Vierailija
20.12.2019 |

Ihan mikä vain, pieni tai suuri asia, josta nykyään olet eri/päinvastaista mieltä kuin ennen olit.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän itsekästä, mutta se, että lautanen pitäisi syödä tyhjäksi. Olen pieniruokainen (mikä näkyy ulkomuodossa), mutta pitkälle nuoruusikään olin tuota mieltä. Vasta työelämään siirtyessä tajusin, että mieluummin syön sen verran että nälkä lähtee, kuin olen ähkyssä tai "itku silmässä" yritän syödä vaikkei maita. Joskus saan pahoja katseita etenkin vanhemmilta ihmisiltä, mutta onneksi siihen tottuu.

Vierailija
2/5 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän itsekästä, mutta se, että lautanen pitäisi syödä tyhjäksi. Olen pieniruokainen (mikä näkyy ulkomuodossa), mutta pitkälle nuoruusikään olin tuota mieltä. Vasta työelämään siirtyessä tajusin, että mieluummin syön sen verran että nälkä lähtee, kuin olen ähkyssä tai "itku silmässä" yritän syödä vaikkei maita. Joskus saan pahoja katseita etenkin vanhemmilta ihmisiltä, mutta onneksi siihen tottuu.

Eikö sitä sitten voi ottaa vain vähää.Miksi sinua mulkoillaan jätätkö lautaselle ison kasan ruokaa vai otatko heidän mielestään liian vähän lautasellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä sitten voi ottaa vain vähää.Miksi sinua mulkoillaan jätätkö lautaselle ison kasan ruokaa vai otatko heidän mielestään liian vähän lautasellesi?

Ruokaahan ei voi vahingossa ottaa liikaa (tai esim. tuttu ruoka ei maistukkaan enää hyvälle reseptimuutoksen takia) tai ravintolassa päättää annosten koot.

Vierailija
4/5 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvovoiteiden silikonit. Ennen välttelin ja pidin pahana asiana, kuvittelin että ne ”tukkii ihohuokoset”. Nykyään käytän tuotteita jotka niitä sisältävät . Ja iho voi hyvin.

Vierailija
5/5 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa han muutto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän