Joulahjainhokit - Ohvisial -
Kommentit (16)
Hajuvesi joka ei ole yhtään miellyttävä omaan makuuni.
Sukat.
Suihku- ym rasvat ja saippuat ja kauneuspurtilot.
Pörrösukat. Öljystä tehty halpisvillasukka, joka tuntuu hirveälle jalassa.
Niin, paitulit tietysti myös. Infantiilien keski-ikäisten unelma.
Lahjakortti sellaiseen paikkaan jossa ei tule koskaan käytyä.
Ylipäätänsä mitkään tekstiili, ellenole erikseen toivonut esim. kylpytakkia tai lakanoita. Itsellä on niin persoonallinen vaatemaku, etten usko kenenkään koskaan osaavan ostaa minulle mieleisiä vaatteita. Teen myös itse vaatteita paljon, joten ne lahjat ovat turhia.
Toinen on koriste-esineet. Jokainen sisustaa kotiaan miten haluaa ja tykkää ties mistä asioista. Olen varmaan vain kerran elämässä ostanut lahjaksi ikean lyhtyjä, koska tiesin tulevan morsiamen niitä samoja haalivan omiin kesähäihinsä. Itse en vaivaudu edes katsomaan sisustuslahjaa, jos en tarkkaan tiedä millainen koti saajalla on ja onko se tarpeellinen. Joitain keräilyastioita olen ostanut yllätyksenä, mutta olen ollut hyvin tietoinen, että saaja kerää tiettyä astiastoa tms.
Mutta mulle suklaa toimii aina. Olen suklaa addikti ja kaikki sen tietävät. Minusta on suuri rakkaus, kun saan erikoissuklaata tai vaikka jotain ulkomailta tuotua uutuutta.
Yöpuvut, Mennenin ym. lahjapaketit, jännitys/sotakirjat, huono suklaa, huumoriasusteet.
Vihreät kuulat