Yritin jättää tippiä siivoojalle ja tarjoilijalle ulkomailla mutta seuralaiseni korjasi isoimmat kolikot omaan taskuunsa
Emme ole pariskunta vaikka yhdessä matkustimmekin. Olin järkytyksestä sanaton. Kyseessä oli ravintolassa parin euron verran rahaa ja viikon hotellimajoituksen jälkeen olin jättämässä siivoajalle muutamia euroja sekä taskun pohjalle kertyneet pikkukolikot. Kyseessä maa, jossa tippaaminen ei pakollista muttei tavatontakaan hyvää palvelua saatuaan.
Onko normaalia käytöstä? Miten olisit itse toiminut tilanteessa?
Kommentit (9)
Mikä idiootti. Minulta olisi kuullut kunniansa. Ne kolikot eivät tosiaankaan kuulu hänelle. Olisit pyytänyt rahat takaisin itsellesi ja laittanut uudestaan pöydälle. Sinun rahojasihan ne olivat.
Se varasti sinun rahasi. Kai sinä nyt edes sen verran tajuat?
Jos olet huumorityyppi niin anna sille ensi kerralla vaikka 5 euron seteli ja tippi tarjoilijalle samalla sanoen: "Tää 5 egee on sulle ja tää 5 egee on tarjoilijalle. OK?"
Avaat suusi ja sanot: Mitä hittoa sä teet?
Olisin sanonut että häivy himaan siitä ituhippisuomijunttiyoumakemesick.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet huumorityyppi niin anna sille ensi kerralla vaikka 5 euron seteli ja tippi tarjoilijalle samalla sanoen: "Tää 5 egee on sulle ja tää 5 egee on tarjoilijalle. OK?"
En ole huumorityyppi tällaisissa asioissa. Tiedän siivoajien palkan olevan pieni kyseisessä maassa ja minusta käytös oli siksi pöyristyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huumorityyppi tällaisissa asioissa. Tiedän siivoajien palkan olevan pieni kyseisessä maassa ja minusta käytös oli siksi pöyristyttävää.
No on sulla aika kova huumorintaju kun tuppisuuna kattelet vierestä kun joku pöllii sun rahat :D
Onko seuralaisesi kotoisin Laihialta.
Annoin kerran hotellin laukkujentuojapojalle kasan Eurokolikoita.
Näytti nyrpeää naamaa, sanoin että siinä on varmasti riittävästi ja saatteli matkoihinsa.
Myöhemmin laskeskelin, että annoin laukkujen kannosta keskivertopaikallisen viikon liksan verran tippiä.
Eikä valuutassa ollut vika, hotellissa oli ihan normitapa että euroilla saa maksaa.
Tämän jälkeen en ole enää tipannut, kiittämättömät paskiaiset.
Ei jumalauta! Mitä sanoit?
Mua nää nuukat niin ärsyttää! Mun miesystävä on nuuka!Ei sen kanssa voi mennä mihinkään kun joka senttiä pitää kytätä