Missä asiassa nuoresi kapinoi tullessaan murrosikään?
Meillä tytöt kapinoivat enimmäkseen pukeutumisella, ei mitään napapaitoja vaan rockhenkisellä pukeutumisella.
Kommentit (8)
Ei oikeastaan millään ja kuitenkin vähän kaikella. Ei siis ole mitään sen pahempaa kapinointia havaittavissa, kunhan vain sellaista "ei tartte puuttua, minä tiedän asiani parhaiten" -asennetta.
Kotiin tulo-ajat. Tuli aina öisin ja minä valvoin äitinä siihen asti että neiti teini saapui kotiin. Usein oli ystävillä yökylässä. Ne ajat on takana. Tytär aikuinen ja asuu omillaan.
Suutansa soittaa ja muistelee mielellään kaikkia minun ikinä tekemiäni virheitä vanhempana mutta ei mitään sen radikaalimpaa. Nyt jo täysi-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Kotiin tulo-ajat. Tuli aina öisin ja minä valvoin äitinä siihen asti että neiti teini saapui kotiin. Usein oli ystävillä yökylässä. Ne ajat on takana. Tytär aikuinen ja asuu omillaan.
Joo, tota meidänkin esikoinen (nyt jo aikuinen) harrasti, mutta mä en valvonut, kun itse olin samanlainen teininä.
Ei mistään, ainakaan enempää kuin pienempänä.
Lakkasi käymästä koulussa (=lähti kotoa, päätyi muualle). Ennen kunnon bakkanaaleja virkavallan kanssa muutettiin kirjat isälleen maalle. Kävi sitten ysin loppuun landella, koulutaksi toi ja vei.
Järkevä tästäkin tuli, lopulta (nuori aikuinen).
Tuli tää ketju mieleen, kun teini ei juurikaan puhu, hyvä jos 10 sanaa sanonut tänään. Kapinointia kai sekin. ap.
Omaa parastaan vastaan.