Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Samanikäistä poikaystävääni luullaan isäkseni

Vierailija
17.12.2019 |

Olemme molemmat 32-vuotiaita, mutta minä näytän ikäistäni nuoremmalta ja poikaystäväni ikäistään vanhemmalta. Miten voisimme näyttää enemmän samanikäisiltä? On kiusallista, kun joka paikassa luullaan että olen isäni kanssa liikkeellä tai että olen vanhemman miehen kanssa seurusteleva teini.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/10 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä käytännössä ilmenee? 

Sukulaiset, ystävät, kaverit ja tutut tietävät takuusti kuvion.  Sanotaanko joka kaupassa kovaan ääneen, että sieltä tulee isä tyttärensä kanssa vai miten... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihota itseäsi ja värjää tukka harmaaksi. Muuta kysyttävää?

Vierailija
4/10 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä käytännössä ilmenee? 

Sukulaiset, ystävät, kaverit ja tutut tietävät takuusti kuvion.  Sanotaanko joka kaupassa kovaan ääneen, että sieltä tulee isä tyttärensä kanssa vai miten... 

Esimerkiksi kerran, kun poikaystäväni käyttäytyi vähän huonosti julkisella paikalla, niin joku täti tuli sanomaan: "Näytätte huonoa esimerkkiä tyttärellenne".

Ap

Vierailija
5/10 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, aika kova. Mun mies on vuoden mun nuorempi ja kaikki luulee sitä vanhemmaksi, mut ei sentään mun isäkseni(!)

Vierailija
6/10 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi lapsiin mieltynyt vai miksi on kanssasi? Onko sun luonne muka niiiiiin ihana, että voittaa aikuiselta näyttävän naisen?

Vierailija
7/10 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on täälläkin. Minä 20v ja poikaystäväni 23v ja häntä luullaan lähemmäs kolmikymppiseksi joten kyllä joskus tulee kauhistuneita ilmeitä. Ja kyllä hän on 23v, olen nähnyt passinsa. 😃

Vierailija
8/10 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikaystäväsi passi pudonnut Välimereen?

Vierailija
9/10 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani nainen seurusteli joskus miehen kanssa, joka oli parikymmentä vuotta nuorempi mutta näytti samanikäiseltä.

Vierailija
10/10 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihota itseäsi ja värjää tukka harmaaksi. Muuta kysyttävää?

Eikun värjää tukka punaiseksi,leikkaa se lyhyeksi,hommaa pullonpohjasilmälasit ja ala puhua ärrävikaisesti. Myös liittyminen SDP:hen on suotavaa.