Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison kosto

Vierailija
16.12.2019 |

kohdistuu aina lapsiin. Jos riitelemme,, hänellä on oikeus kostaa lapsille. Jos mökötän syystä, hän ei ota kontaktia lapsiin vaan vähättelee. Silloin kun kaikki on hyvin, hän on lapsille aarre. Mutta kun ei ole, hän on täysin kylmä ja tunteeton.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä päivää odotellessa kun eroatte.

Vierailija
2/9 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit itse jäädä tuollaiseen suhteeseen, jos haluat, mutta lapset sinun on parempi antaa huostaan. Annat tietoisesti heidän olla henkisen väkivallan kohteena - miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaat puolisossasi virheitä, mutta et itsessäsi??

Vierailija
4/9 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vissiin vähän yksinkertainen. Jos kysymys on 1+1,,miksi hän vastaisi kysymykseen 2+2?

Apukouluun siitä. Lapsille on sun mielestä oikeus kostaa aikuisten riidat. Taidat tehdä samoin.

Vierailija
5/9 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vissiin vähän yksinkertainen. Jos kysymys on 1+1,,miksi hän vastaisi kysymykseen 2+2?

Apukouluun siitä. Lapsille on sun mielestä oikeus kostaa aikuisten riidat. Taidat tehdä samoin.

Mä saatan olla yksinkertainen, mutta noin tyhmä mä sentään en ole.

Vierailija
6/9 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerohan sinä viisaampana, miksi ep, eli sinä? mökötät kotona? Ihmisten tosiaan pitäisi opetella riitelemään.

Vierailija
7/9 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap enkä ep. Kuvitteletteko tosiaan että maailmassa on pariskuntia jotka einkoskaan riitele, mökötä tms. Se joka luulee, ei ole koskaan parisuhteessa elänyt Riidat kuuluu elämään ja ne puhdistaa elämää. Aika herran enkeleitä ollaan täällä. Ap mainitsema käytös lapsia kohtaan ei ole normaalia. Ja syy käytökseen on niin käyttäytyvässä, ei ap:ssa. Miten sinä olet riitelemättä jos toinen haastaa riita?

Vierailija
8/9 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tarkoitettiinkin, että pitää opetella riitelemään fiksummin. Lapsiin kohdistuva käytös ei ole fiksua, ei myöskään mököttäminen. Jos kumpikaan ei kykene kehittymään, niin ongelmat vain jatkuvat.

Vierailija
9/9 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla exä tekee tuota. Eli jos minulla ja exällä (lasten isä) tulee erimielisyyttä /riitaa jostain, kostaa ex sen lapsille mykkäkoululla. Mykkäkoulu tarkoittaa ettei vastaa viesteihin eikä puheluihin eikä myöskään tapaa lapsia.

Tätä mykkäkoulua voi jatkua jopa kuukausia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän