Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi vuoden tärkein hankkeesi?

Vierailija
14.12.2019 |

Mikä se on? Mitä haluat ja miten aiot toimia?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistua. Hidasta on. Viina meinaa viedä, mutten vielä luovuta.

Vierailija
2/32 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaa terapia.

Olen saanut siihen myönteisen päätöksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmistua. Hidasta on. Viina meinaa viedä, mutten vielä luovuta.

Älä luovutakaan, tsemppiä!🌹

Vierailija
4/32 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän rahaa. Ensin oli ajatuksena ostaa myöhemmin joku mummonmökki maalta mutta nyt olen alkanut miettiä jos asuisikin jossain halvassa luukussa ja pyrkisi matkustamaan kaikki rahat. Tekisin etätöitä matkoilta. Suomessa joku tukikohdan tapainen vain. 

Joka tapauksessa kumpikin vaihtoehto vaatii rahaa joten sitä sitten säästämään taas vaan.

Vierailija
5/32 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä yliopistoon.

Vierailija
6/32 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miehen.

Aion liikkua paikoissa missä miehiä on. Pitää silmät ja korvat auki.

Olen avoin ja ennakkoluuloton, mutta huonoa en kelpuuta.

Netti ei ole mun juttu.

Minusta joku onnellinen saa hyvän naisen.

Vierailija
7/32 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen unelmakartan. Siinä on pieniä asioita, joiden tila pitää saada kohenemaan. Painopiste siirrettävä työstä yksityiselämään. Kaipaan mielenrauhaa ja taitoa sulautua seinään tarpeen tullen. Haluan nähdä kauniita asioita ja olen jo aloittanut ensi vuoden unelmien toteutuksen. Hyvää mieltä ja innostusta, siinä tärkein hanke.

Vierailija
8/32 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi auton vaihto edessä. Mulla on jo toiveissa yksi merkki ja malli, mutta inhottaa lähteä autokaupoille. En pidä painostamisesta, tuputtamisesta ja myyntimiesten lipevästä puhetavasta. Tiedän tuon oman auton vaihtohinnan, enkä haluaisi lähteä vääntämään sen kanssa. Koko kauppatilanne on omassa mielessä paisunut painajaismaiseksi prosessiksi. Onkohan helpompia ostotapoja, ettei tarvitse jäädä siihen pyöritykseen? Yksityiseltä on hankalaa ostaa, kun on tuo vaihtoauto saatava hyödynnettyä. En ala itse myymään. Se olisi liian kova sirkus.

Vierailija
9/32 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen unelmakartan. Siinä on pieniä asioita, joiden tila pitää saada kohenemaan. Painopiste siirrettävä työstä yksityiselämään. Kaipaan mielenrauhaa ja taitoa sulautua seinään tarpeen tullen. Haluan nähdä kauniita asioita ja olen jo aloittanut ensi vuoden unelmien toteutuksen. Hyvää mieltä ja innostusta, siinä tärkein hanke.

Ihana!

Mäkin haluan.

Onko sulla antaa ohjetta tai toteutusvinkkejä?

Vierailija
10/32 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytäisi miehen kaiken mukavan merkeissä eli uskaltaisi mennä deittimarkkinoille, erosta jo vuosia ja nyt olisin valmis siihen. Korkea kynnys mennä omalla naamalla hakeen seuraa, mutta ei kai niitä miehiä tänne kotiin kukaan tuo.

Vierailija
11/32 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapamuutos ketoilun avulla. Terveys ja ulkonäkö kuntoon, haluan näyttää nelikymppisjuhlissani tyrmäävältä 😁

Vierailija
12/32 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa vastaan Postin tyrimät joulutervehdykset.

Vierailija
13/32 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio tietoisesti toimia millään tavalla. Mutta jos jotain kivaa tulee eteen niin otan kyllä vastaan. Tämä vuosi on ollut sen verran rankka ja epäonninen niin että jotain onnellista sais nyt jo pikkuhiljaa tullakkin.

Vierailija
14/32 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero, muutto uuteen asuntoon ja ylennys töissä. Meinasin myös aloittaa urheilun uudestaan.

Vierailija
15/32 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion hankkia muistisairaalle äidilleni paikan jostain hyvästä hoitokodista viimeistään syksyllä. Olen kohta kolme vuotta toiminut epävirallisena, palkattomana omaishoitajana enkä jaksa sitä enää. Uskon että kauhujutuista huolimatta tässä maassa on vielä hyviäkin hoitopaikkoja, joissa vanhuksia kohdellaan inhimillisesti. Raha ei onneksi ole ongelma.

Vierailija
16/32 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana!

Mäkin haluan.

Onko sulla antaa ohjetta tai toteutusvinkkejä?

Jos hallitset kuvankäsittelyä, tee itsellesi taustakuvaksi kollaasi esmes läppärille. Toki tämän voi tehdä vaikka pahville jääkaapin oveen. Tyyli vapaa. Kunhan paikka on sellainen, että näet sen usein.

Omassani on jo mieluinen tausta, eräs maisema. Kulmassa on palanen karttaa siitä kohdasta, jossa tulen töistä kotiin päin. Yläkulmassa möllöttää aurinkona suosikkiartistini naama. Reunassa menee pätkä mielibiisini nuotteja. Sen vieressä on eräs sana. Otin kuvan korusta, jolla on minulle tietty merkitys ja muistan erityisen hienon päivän. Objekteja tulee lisää sitä mukaa, kun näen jotain mielenkiintoista, symboleita tai ajatuksia. Pääasia, että voin liittää niitä kuvaan. Lentolippu on seuraava.

Tämä on vähän hassun kuuloista, mutta eräänä vuonna huomasin sen toimivuuden. Tarkoitus on vaikuttaa alitajuntaan, samalla tavoin kuin markkinoinnissa. Tai sitten kaikki silloin onnistui ihan tuurilla, mutta ei tästä haittaakaan ole :)

Vierailija
17/32 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämän lopullinen uudistaminen. Ehkä koulutus, ehkä vasta sitä seuraavana vuonna.

Vierailija
18/32 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeastaan aloittanut projektini ja aion jatkaa sitä suuremmalla intensiteetillä ensi vuonna. Urheilua ja lisää urheilua. Mä aion näyttää jo ensi kesänä tyrmäävältä ;)

Vierailija
19/32 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäntapamuutos ketoilun avulla. Terveys ja ulkonäkö kuntoon, haluan näyttää nelikymppisjuhlissani tyrmäävältä 😁

Minä taas ajattelin kuoriutua sähäkäksi melkein 50-vuotiaaksi, aikaa tuhon maagiseen lukuun on vielä kolmisen vuotta.

Vierailija
20/32 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy löytää tasapaino työssä rasittumisen ja liialla vapaa-ajalla kyllästymisen välillä. Työtä nyt 3 päivänä viikossa akateemisessa ammatissa lähinnä siksi, kun reilusti alle 60 iässä täysin vapaaherraksi ryhtyminen epäilyttää. Taloudellisesti olisi täysin mahdollista, mutta ehkä nuppi ei kestäisi kokonaan ilman työtä. Kyllä tiedän, harvinaisen etuoikeutetun puhetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme