Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut exäni kaveriin, mutten ole edes päässyt yli exästäni

Vierailija
14.12.2019 |

Olin ihastunut häneen jo ennen kuin ihastuin exääni ja nyt kun erosimme exäni kanssa, aloimme taas viestittelemään ja viettämään aikaa yhdessä.
Mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut exäni kaverin kanssa, mutta mulla on tunne, että hän tuntee samoin mua kohtaan ja myös exäni muut kaverit sanovat hänen selkeästi tykkäävän musta.
En ole kuitenkaan päässyt yli exästäni ja vietän myös hänen kanssaan aikaa lähes päivittäin. Poistin kyllä hänet fb kavereista, kun en kestänyt hänen flirttailuaan fbssä toisen naisen kanssa ja exäni lopetti mun seuraamisen instassa, koska hänen kaverinsa kehui mun uutta lookkia johon vastasin kiitoksella ja sydämellä. 🙄
Viimeksi eilen illalla mulla ja exälläni oli riita, koska mulla ei ole aikaa hänelle. Mies pyysi aiemmin whatsapp ryhmässämme porukkaa pelaamaan gta:ta johon vastasin, että ehkä myöhemmin. Tunnin päästä tuli vihainen viesti kuinka mulla ei ole aikaa hänelle ja muutama muu kiukkuinen viesti, ennenkuin 10 minuutin päästä ensimmäisestä viestistä ehdin vastaamaan, etten ole kotona. Puolilta öin ehdin vihdoin pelaamaan, mutta en jaksanut sitä tiuskimista, joten toivotin hyvät yöt ja menin nukkumaan. No tämä riita jatkui vielä tänään ja pyysin sitten exältäni anteeksi mielensä pahoittamisesta. Mielestäni en kuitenkaan ole enää hänelle tilivelvollinen tekemisistäni.
Tänään olisi tarkoitus viettää aikaa exäni kaverin kanssa, mutta tunnen siitä syyllisyyttä. Exän kaveri on todella suloinen ja todella suojelevainen mua kohtaan ja mulla on oikeasti hauskaa hänen seurassaan. Kuitenkin exä kummittelee mun mielessä jatkuvasti. Antaisin mitä vain, jos exäni ja mun välit olisivat kuten ennen, mutta toisaalta haluaisin yrittää hänen kaverinsa kanssa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi