Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat matkarattaat hakusessa?

17.06.2006 |

Mulla on Inglesinan zippyt ja niihin istuin ja haluan myydä ne pois ja ostaa uudet tilalle. Osaatteko suositella laadukkaita ja hyviä matkiksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi luovut Inglesinoista? Mitä vikaa? Mitä toivot uusilta matkarattailta?

Vierailija
2/7 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat vieläkin olla markkinoiden parhaat ja kalleimmat. Haluasin ehkä jotkut kevyemmät bugan rinnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin suosittuja esim. Englannissa. Eri malleja, eri värejä. Julkkistenkin suosiossa :)

http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/sateenvarjorattaat/maclaren/volokuomu…

Meillä näistä erittäin hyvät kokemukset: hyvät työntää, tilava tavarakori, laaturattaat.

Vierailija
4/7 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut Peg Peregon Plikoja, mutta zippyt taitavat olla aika samaa luokkaa, vai?

Vierailija
5/7 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babyistuimen saa rattaisiin kuin maxitaxiin. Maksoin yhteensä 550EUR ja ajttelin pyytää 200EUR. Zippyt on uutena n350EUR. Mun mielestä kivemman näköiset kuin peregot. katso www. inglesina. it. Mulla on tummasiniset, yksiväriset rattaat.

Kiiiti Laren linkistä!!

Vierailija
7/7 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen olen ollut! Selkänoja menee makuuasentoon asti,näppärät,kevyet.Ostin omani vaunu aitasta.Itse tykkäsin technosta eniten noista Maclareneista,pyörät ei ole liian pienet ja meillä oli kriteerinä että selkänoja täytyy saada makuuasentoon.Suosittelen!