Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuntosali vain miehille?

Vierailija
13.12.2019 |

Elikä siis mistä löytyisi sali vain miehille? Olen kyllästynyt naisten toksiseen feminiinisyyteen ja syvälle hanuriini porautuviin katseisiin. Haluan vain treenata rauhassa. Vinkkejä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista avata vain miehille tarkoitettua kuntosalia. Tuo olisi seksuaalista syrjintää ja häkki heilahtaisi.

Vierailija
2/15 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta sellainen. Se että löytyykö asiakkaita niin on toinen tarina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin kyllä käymään. Ei tulisi naiset enää kerjäämään numeroa kesken sarjojen.

Vierailija
4/15 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ellet sitten halua mennä sellaiselle miesten salille, jossa sielläkin katseet naulautuvat kiinteään hanuriisi.

Vierailija
5/15 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko tulla sinne homomiehenä katselemaan teidän etumusten pullotuksia?

Vierailija
6/15 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta oma.

Vierailija
7/15 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on varmaan ihan kamala kysyntä paikoille, joissa miehet saavat olla rauhassa hyväkroppaisten naisten lähentelyltä, hehheh. Todellisuudessa miehet maksaisivat moisesta ekstraa.

Vierailija
8/15 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, on varmaan ihan kamala kysyntä paikoille, joissa miehet saavat olla rauhassa hyväkroppaisten naisten lähentelyltä, hehheh. Todellisuudessa miehet maksaisivat moisesta ekstraa.

Salilla on myös paljon niitä ei niin hyväkroppaisia naisia.

Vierailija
9/15 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä ainakin ollu. Kävin PT koulutuksen 2013 ja silloin sanoivat olevan saleja, jotka oli vain miehille. Mut en tiedä onko enää.

Vierailija
10/15 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Vallilassa ainakin on ollut jo reilut 50 vuotta vain miehille avoin kuntosali. Joillain saleilla on myös miesten vuoroja erikseen. Auttaisi toki jos kertoisit että mistä päin Suomea tällainen sali pitäisi löytyä?

Vierailija
11/15 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Bodybuilding Club Vallila

Vierailija
12/15 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa itseasiassa on ainakin yksi sali, joka on ainakin periaatteessa vain miehille. Tosin kävi Wilenius siellä nuoleskelemassa sen teinityttöystävänsä kanssa muutama vuosi sitten, mikä ei ihan tainnut vastata paikan etikettiä.

Vierailija
13/15 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Käyn salilla vain sen takia että voin kyylätä naisten peppuja.

M18

Vierailija
14/15 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo yleistäkin, että naiset lähentelevät salilla? Minä olen treenannut vuosia kotona ja nyt tuntuu siltä, että olen menettänyt jotain. Minua saisi lähestyä, vaikka ei olisikaan niin timmi kroppa.

Vierailija
15/15 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin kelpaisi, häiritsee kun pitää olla niin ihonmyötäisiä vaatteita ja ei voi olla katsomatta jos katsoo sinne päin vaikka ei haluaisi katsoa. Visuaaliset ärsykkeet on perseestä. Maksaisin mielellään ekstraa jos niitä ei salilla olisi eikä tietoisesti tarvitsisi vältellä.