Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaksaisiko joku jutella? Olen lasten kanssa kotona

Vierailija
12.12.2019 |

Lasten isä on joutunut sairaalaan. Kerroin lapsille siitä heti kun sain tietää. Sitä en kertonut että heidän isän tilanne on aika vakava. Hänellä on pitkäaikainen, harvinainen ja parantumaton sairaus, joka johtaa kuolemaan. Lapset tietävät että isällä on vakava ja parantumaton sairaus. Sairaalan osastolle joutumisen syy on sisäinen verenvuoto ja erittäin heikko kunto. Minua itkettää ja pelottaa todella paljon ex miehen ja meidän lasten puolesta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juro mies, enkä oikein osaa muuta kuin toivoa sinulle jaksamista kaiken keskellä.

Vierailija
2/4 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas paikka. Onko teillä minkä ikäiset lapset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia paljon! ❤❤

Vierailija
4/4 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori kun toinen vanhempani kuoli. Minua ei varoitettu asiasta ollenkaan ja lapsen ajatukseni oli ollut että totta kai hän selviää sairaudesta. Siksi vanhemman kuolema oli iso sokki ja edelleen kaivelee se etten voinut viimeisellä tapaamiskerralla hyvästejä jättää, kun en tiennyt sen olevan tarpeen. Siksi olisin sitä mieltä, että jos miehesi kuolema alkaa vaikuttaa todennäköiseltä, niin kertokaa lapsillenne asiasta. Tietenkin sen mukaan minkä ikäisiä he ovat.

Sinä tarvitsisit nyt jonkun aikuisen apua sinne kotiin. On raskasta pelätä ja surra ja yrittää hoitaa kotia ja lapsia. Löytyisikö ihmisiä, joilta voisit kysyä apua?