Jos joku olisi vilauttaminen muniaan linnanjuhlia olisi poliisit kutsuttu
Vaikka yhtä pervoa on näytellä rintarauhasta! Missä tasa-arvo.
Kommentit (16)
Genitaalit on eri asia kuin ylävartalo. Kertaa 5. lk:n biologia.
Rinnat eivät ole sukupuolielin.
Toisekseen ei tapahtunut linnanjuhlissa vaan ravintolassa.
Jotenkin aina ihmetyttänyt naisena, että miten rintojen näyttäminen julkisesti lisää tasa-arvoa. Kai siinä haetaan jotain rintojen epäseksualisoimista, mutta tuskin se kuitenkaan niinkään toimii. Samaan aikaan se sama porukka toruu miehiä, että naisten rintoja ei saa tuijottaa. Jotenkin aika epäloogista.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aina ihmetyttänyt naisena, että miten rintojen näyttäminen julkisesti lisää tasa-arvoa. Kai siinä haetaan jotain rintojen epäseksualisoimista, mutta tuskin se kuitenkaan niinkään toimii. Samaan aikaan se sama porukka toruu miehiä, että naisten rintoja ei saa tuijottaa. Jotenkin aika epäloogista.
Ei ole sama porukka. Toinen porukka haluaa vapauttaa naisten rinnat ja toinen haluaa seksualisoida ne.
En ymmärrä koko tissi-protestia? Selittäkää mikä siinä on ideana.
Minusta tisseissä ei ole mitään ihmeellistä, minun puolesta aurinkoa saa ottaa yläosattomissa, äidit saa vapaasti imettää lapsiaan kun niillä on nälkä jne. Haettiinko tässä enempi julkisuutta itselle kuin asialle, joka ainakin minulle jäi hämäräksi?
Entä jos pyylevä mies vilauttaa tissiä joka hänelle on kertynyt rasvasta johtuen?
Tissiprotesti pitäisi kohdistua silikonibimboihin. Hehän tekevät tisseistä seksivälineen miehiä varten.
Naiset itse esittelevät itseään ja sitten kohistaan.
Emolevyt nähnyt yhtään miestä pyöräilysortseissa kaupassa pällistelemässä.
Paidattomat miehet on rivoja ja oksettavia.
Jokin tässä ei täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos pyylevä mies vilauttaa tissiä joka hänelle on kertynyt rasvasta johtuen?
Feministeisteista Se olisi pervoa ja oksettavaa.
Tissi ei ole sukupuolielin. Eri asia.
Vierailija kirjoitti:
No hän ei saisi tappo- ja raisskausuhkauksia. Vain naisten tisukat on valitettavasti tabu ja seksualisoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sama porukka. Toinen porukka haluaa vapauttaa naisten rinnat ja toinen haluaa seksualisoida ne.
Miten tämä vapauttaminen sitten vaikuttaa naisten elämään?
Itse en kyllä haluaisi mennä talvella tissit paljaana tuohon lähikauppaan. Olisi varmaan lastensuojeluviranomaiset oven takana.
Vierailija kirjoitti:
Tissiprotesti pitäisi kohdistua silikonibimboihin. Hehän tekevät tisseistä seksivälineen miehiä varten.
Naiset itse esittelevät itseään ja sitten kohistaan.
Emolevyt nähnyt yhtään miestä pyöräilysortseissa kaupassa pällistelemässä.
Paidattomat miehet on rivoja ja oksettavia.
Jokin tässä ei täsmää.
Mistä lähtien palkattomat miehet ovat oksettavia? Riippuu miehestä.
Tässä kohistaan tappo- ja raisskausuhkauksista. Onko ne ihan OK ja normaalia vai yhden vaivaisen nännin takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hän ei saisi tappo- ja raisskausuhkauksia. Vain naisten tisukat on valitettavasti tabu ja seksualisoitu.
Mitä sitten tapahtuu kun tissit vapautuu. Kehtaisitko kulkea julkisissa tissit paljaana, olla töissä tissit paljaana. Tai pappina pitämässä messua tissit paljaana.
Esim naisen kiihottumaan nipukat kovettunut, joten komea bussikuski voisi saada sinkin tisseissä jotain säpinää.
Keskittykää vaikka joihinkin tärkeimpiin asioihin kuin tisseihin. Vaikka rintasyövän ehkäisyyn. Tämä tissikohu on vain huomiohuoraamista.
Mä en myöskään tajua niitä naisia. En haluaisi naisena nähdä toisia naisia rinnat paljaana paikoissa mihin se ei kuulu.
Lasta voi imettää, se on ihan eri asia.
Kyllä mä haluan pitää nykyisistä pukeutumusnormeista kiinni ja koen sen epäsopivana jos joku ei niitä noudata.
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa olen miehenä myös ihmetellyt, varsinkin kun innostunut kohde on todennäköisesti se "limainensetämies", itseä ei voisi vähempää kiinnostaa kyllä niitä tissejä näkee jos haluaa.
Jos opettelisit kirjoittamaan ymmärrettävästi?
Eikä se tapahtunut liinanjuhlissa.