Miehet! Pidättekö enemmän meikatuista vai meikkaamattomista naisista?
Kommentit (13)
Mieheni tykkää minusta saunapuhtaana, mutta kun laitan kauniin meikin ja hiukset nätisti + pukeudun kauniisti, niin hän ei saa pidettyä näppejään irti minusta millään.
Ei voi sanoa noin yksiselitteiesti. Mutta jos nainen onnistuu näyttämään hyvältä ja samalla siltä, että on meikannut vähän/ ei ollenkaan, se nostaa kyllä isosti pisteitä.
Luulen, että suurin osa miehistä vastaa, että pitää meikkaamattomista, mutta tosiasiassa pitää meikatuista. Suurin osa miehistä ei vain tajua, etteivät ripset ole niin tummat ja iho niin tasainen "luonnostaan"
Tätä on turha kysyä miehiltä, noilta puusilmiltä, jotka kertovat pitävänsä luonnollisista, meikkaamattomista naisista, ja sitten linkittävät esimerkiksi jonkun kunnon meikkipellen, jolla on tanakka contour mutta ruskeasävyinen silmämeikki.
Pidän naisita jotka näyttää hyvälle, en voisi olla ruman naisen kanssa.
Jotkut harvat naiset on kauniita myös ilman meikkiä mutta meikattuna taas tosi moni on kaunis jos ei ole ylipainoa ja muutenkin jos kroppa/naama on normaali.
Naiseudesta pidän joten siksi vaadin että naisen pitää näyttää hyvälle minun silmään.
M28
Vierailija kirjoitti:
Pidän naisita jotka näyttää hyvälle, en voisi olla ruman naisen kanssa.
Jotkut harvat naiset on kauniita myös ilman meikkiä mutta meikattuna taas tosi moni on kaunis jos ei ole ylipainoa ja muutenkin jos kroppa/naama on normaali.
Naiseudesta pidän joten siksi vaadin että naisen pitää näyttää hyvälle minun silmään.
M28
Ongelma vain on, että kauniilla naisella on muitakin ottajia ja hän saattaa piipahtaa karusellissa ja on sitten ikuisesti pilalla? :D
Täysin naturel tai luonnollinen kevyt meikki on paras.
Liika meikki tekee ihmisestä luonnottoman ja vaikeasti kohdattavan, varsinkin kun itsetunto-ongelmat paistavat valitettavan usein katseesta läpi.
Tykkään molemmista. Tyttöystäväni ei meikkaa arkisin, ja juhliinkin laittaa vain ripsiväriä. Pidän häntä kauniina. Mutta tykkään myös goottityyliin vahvasti meikatuista naisista. En varmaan jaksaisi sellaista parisuhteessa, jos joka paikkaan lähtiessä pitäisi ensin viettää tunti peilin edessä meikkaamassa, mutta on heitä kiva katsella.
Riippuu naisesta. Kevyt ripsien ehostus ei ole tosin koskaan huonontanut tuntemieni naisten ulkonäköä. Muu meikki ei tunnu olevan yhtä oleellista.