Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Limatulpasta synnytykseen?

26.07.2008 |

Minkälaisia kokemuksia muilta löytyy, kauanko on mennyt synnytyksen käynnistymiseen siitä kun on ihan selvä limatulppa tullut?

Täällä tuli limatulppa eilen ja jotenkin se maltti odottaa synnytystä meni sen mukana...

Mammeli

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa limatulppa meni puolta tuntia ennen ku vedet meni ja 12 tunnin kuluttua alko kunnon supparit. Tokassa limatulppa meni vesien edeltä ja 7 tunnin kuluttua alko "ne oikeet" supparit.

Vierailija
2/5 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limatulppa tuli maanantaina puolilta päivin, tyttö syntyi tiistaina klo 18.. Eli ei mennyt kauaa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina meni limatulppa, seuraavana päivänä hakeuduin sairaalaan supisteluiden takia ja sanoivat että on jo 3cm auki, että tervetuloa vaan ensi yönä synnyttämään. "Pidättelin" kuitenkin melkein 2 viikkoa sovituun sektioon asti:)

Vierailija
4/5 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei koko tulppa tullut mut 2 otteeseen tipahti/valahti pingispallon kokosia klimppejä ja ei ole muuta ollut kun menkkajomotusdta ja muutama supistus..nyt on ihmeen virkee olo eikä mtn kipui tai supistuksia..mulle kätilö sanoi että voi mennä hyvinkin viel aikaa ennen kun syntyy...nyt vaan tarkkaillaan...

5/5 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vissiin tosi yksilöllistä, koska eka kerralla mulla meni noin 3 viikkoa, sitten alkoivat lapsivedet tihkua ja viimein kohdunsuu aueta, toisella 5 päivää ennenkuin supistukset alkoivat.