Vanhapoika parisänkyä katselemassa huonekaluliikkeessä
Aiheuttaako myyjissä nauruntyrskähdyksiä? Että melkoinen yltiöoptimisti jos luulee saavansa jonkun viereensä.
Kommentit (46)
Myyjää kiinnostaa vain toteutunut kauppa jonka jälkeen hän nauraa matkalla pankkiin. Niin isot provikat sänkykaupoissa liikkuu. Uso pois.
Osta vaan hyvä mies se parisänky. Älä kerro niille että ainoa nainen sänkysi laidalla koskaan on ollut äitisi,
Mistä ne myyjät kenenkään parisuhteen tietää. Olen itse sinkku, jo 34 v ajan olen nukkunut ihanan leveässä parisängyssä, enimmäkseen yksin. Nyt on uuden sängyn hankinta taas ajankohtainen, parisänky tulee nytkin. Mene vaan reippaasti ostoksille sinäkin ap.
Mistä tietävät sinkuksi? Onhan sinkuillakin parisänkyjä.
Varmaan jokainen saa nukkua just niin leveesti kuin haluaa. Myyjän tehtävä on myydä sänkyjä ja saada siitä palkkaa sekä provikkaa. Saahan pienimunaisetkin ostaa jättikortsuja, jos huvittaa.
Aika lähellä vuoden ääliö-palkintoa.
Mitä ihmettä nyt taas? Onko niin pienissä maalaispitäjissä huonekaluliikkeitä, joissa kaikki tuntevat toisensa? Ja mikä ihme se on, jos sinkulla on parisänky?
Minäkin kerron aina huonekaluliikkeessa myyjälle seksielämästäni. Kysyttiin sitä tai ei. Ihmiset pitävät minua outona.
Pyysin ennen aina hyvännäköisen kaverinaisen mukaan huonekalukauppoihin ja asuntonäyttöihin. Oli hyvin juonessa mukana ja antoi itselle kummasti lisää itsevarmuutta asiointiin kun myyjät kohtelivat kuin alfaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nyt taas? Onko niin pienissä maalaispitäjissä huonekaluliikkeitä, joissa kaikki tuntevat toisensa? Ja mikä ihme se on, jos sinkulla on parisänky?
No, kylhän noita parisänkyjä käy yleensä katsomassa aviossa ja normaalissa parisuhteessa olevat ihmiset.
AP
80cm sänky kertoo että on luovuttanut. Yksinäinen sänky seinän vieressä, jossa yksinäinen nukkuu yönsä.
Jospa sillä käy huara kylässä niin on enemmän tilaa peuhata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kylhän noita parisänkyjä käy yleensä katsomassa aviossa ja normaalissa parisuhteessa olevat ihmiset.
AP
Kunnollinen heteropariskunta käy yhdessä koerynkyttämässä sänkyvalikoiman läpi mieleisessään myymälässä. Miten joustinpatjan vieterit reagoivat ihmiskehon painoon ja vartalon liikkeisiin? Saako sängynpäädystä tukevan otteen riemukasta ponnistusta varten? Nämä asiat täytyy selvittää valistuneen kulutuspäätöksen tekemiseksi! Muistiinpanovälineet mukaan.
Mistä sitä tietää vaikka hänellä olisi kaunis realdolli kaapissa? Ei sitä aina päälle päin näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Totta – sinkku tilaa suosiolla netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ja mistä voi päätellä onko aviossa tai normaalissa parisuhteessa?
nyt ap rohkeasti vaan sinne askoon, ei ne myyjät sulle naura
Samahan se on kun vanhapoika menee ärrältä ostaan kondomeja niin kyl myyjälikka miettii et tolla ei kyl tule olemaan noille koskaan käyttöä.
AP
Tilaa netistä.
Jos ajattelet koko ajan että "oon sinkku, oon sinkku, oon sinkku" niin kyllähän se saattaa päälle päin näkyä.
Ajattele olevasi koiranpentu niin saat varmaan koiranpedin.
Vanhapoika ja vanhapiika - nimitykset kuin 1800-luvulta - eli sinkut saavat ostaa vaikka triplasängyn, jos niin haluavat.