Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhapoika parisänkyä katselemassa huonekaluliikkeessä

Vierailija
10.12.2019 |

Aiheuttaako myyjissä nauruntyrskähdyksiä? Että melkoinen yltiöoptimisti jos luulee saavansa jonkun viereensä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhapoika ja vanhapiika - nimitykset kuin 1800-luvulta - eli sinkut saavat ostaa vaikka triplasängyn, jos niin haluavat.

Vierailija
2/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjää kiinnostaa vain toteutunut kauppa jonka jälkeen hän nauraa matkalla pankkiin. Niin isot provikat sänkykaupoissa liikkuu. Uso pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaan hyvä mies se parisänky. Älä kerro niille että ainoa nainen sänkysi laidalla koskaan on ollut äitisi,

Vierailija
4/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne myyjät kenenkään parisuhteen tietää. Olen itse sinkku, jo 34 v ajan olen nukkunut ihanan leveässä parisängyssä, enimmäkseen yksin. Nyt on uuden sängyn hankinta taas ajankohtainen, parisänky tulee nytkin. Mene vaan reippaasti ostoksille sinäkin ap.

Vierailija
5/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietävät sinkuksi? Onhan sinkuillakin parisänkyjä.

Vierailija
6/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jokainen saa nukkua just niin leveesti kuin haluaa. Myyjän tehtävä on myydä sänkyjä ja saada siitä palkkaa sekä provikkaa. Saahan pienimunaisetkin ostaa jättikortsuja, jos huvittaa.

Vierailija
7/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lähellä vuoden ääliö-palkintoa.

Vierailija
8/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nyt taas? Onko niin pienissä maalaispitäjissä huonekaluliikkeitä, joissa kaikki tuntevat toisensa? Ja mikä ihme se on, jos sinkulla on parisänky?

Vierailija
9/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kerron aina huonekaluliikkeessa myyjälle seksielämästäni. Kysyttiin sitä tai ei. Ihmiset pitävät minua outona.

Vierailija
10/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin ennen aina hyvännäköisen kaverinaisen mukaan huonekalukauppoihin ja asuntonäyttöihin. Oli hyvin juonessa mukana ja antoi itselle kummasti lisää itsevarmuutta asiointiin kun myyjät kohtelivat kuin alfaa. 

Vierailija
11/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nyt taas? Onko niin pienissä maalaispitäjissä huonekaluliikkeitä, joissa kaikki tuntevat toisensa? Ja mikä ihme se on, jos sinkulla on parisänky?

No, kylhän noita parisänkyjä käy yleensä katsomassa aviossa ja normaalissa parisuhteessa olevat ihmiset.

AP

Vierailija
12/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

80cm sänky kertoo että on luovuttanut. Yksinäinen sänky seinän vieressä, jossa yksinäinen nukkuu yönsä.

Vierailija
13/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sillä käy huara kylässä niin on enemmän tilaa peuhata.

Vierailija
14/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kylhän noita parisänkyjä käy yleensä katsomassa aviossa ja normaalissa parisuhteessa olevat ihmiset.

AP

Kunnollinen heteropariskunta käy yhdessä koerynkyttämässä sänkyvalikoiman läpi mieleisessään myymälässä. Miten joustinpatjan vieterit reagoivat ihmiskehon painoon ja vartalon liikkeisiin? Saako sängynpäädystä tukevan otteen riemukasta ponnistusta varten? Nämä asiat täytyy selvittää valistuneen kulutuspäätöksen tekemiseksi! Muistiinpanovälineet mukaan.

Vierailija
15/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä tietää vaikka hänellä olisi kaunis realdolli kaapissa? Ei sitä aina päälle päin näe.

Vierailija
16/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Totta – sinkku tilaa suosiolla netistä.

Vierailija
17/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ja mistä voi päätellä onko aviossa tai normaalissa parisuhteessa?

Vierailija
18/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ap rohkeasti vaan sinne askoon, ei ne myyjät sulle naura

Vierailija
19/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on kun vanhapoika menee ärrältä ostaan kondomeja niin kyl myyjälikka miettii et tolla ei kyl tule olemaan noille koskaan käyttöä.

AP

Vierailija
20/46 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa netistä. 

Jos ajattelet koko ajan että "oon sinkku, oon sinkku, oon sinkku" niin kyllähän se saattaa päälle päin näkyä. 

Ajattele olevasi koiranpentu niin saat varmaan koiranpedin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän