Kerro lyhyesti vuotesi 2019
Millainen vuosi 2019 sinulla on ollut? Onko ollut paras ikinä vai kamala? Mikä muuttui ja mikä jäi muuttumatta?
Kommentit (15)
Ei ole ollut mikään hyvä vuosi. Mokasin monta asiaa.
Toisaalta parasta ikinä ja toisaalta täyttä paskaa. Tuli ero mahtavasta(ilmeisesti vain minulle) suhteesta syyskuussa ja loppuvuosi ollut sitten sitä paskaa.
Olisihan tuo vuosi voinut paremminkin mennä. Kaipaus jäi erääseen ihmiseen....eli surua ja murhetta. Mutta luottavin mielin odotan ensi vuotta jos se toisi jotain iloakin.
Monta kaatunutta ihmissuhdetta. Erittäin pahoja henkilökohtaisia takaiskuja. Huonoa vointia. Mielettömiä työonnistumisia.
Ei elämäni huonoin vuosi, mutta ei hyväkään.
Kuin viivaa vetäisi. Ei nousuja, mutta ei romahduksiakaan.
Tämä vuosi on ollut kamala ja erikoinen. Juuri ennen viime joulua kotoani löytyi tuholaisia ja niiden torujunta kesti 3 kuukautta. Tuholaisista ei meinannut päästä millään eroon. Tämä jätti minuun syvät traumat ja ahdistuksen, josta en ole päässyt vieläkään eroon. Vieläkin pelkään tuholaisia löytyvän, sillä eihän kukaan ole koskaan sanonut, että niitä ei enää olisi. Tämän myötä olen joutunut muuttamaan elämääni hyvin paljon ja nukkumaan nyt vuoden sohvalla. Lisäksi joudun yhä asumaan isäni kanssa ja isäni on sairastellut paljon tämän vuoden aikana. Vaikka emme olekaan läheisiä on tämä vaikuttanut myös minun elämääni. Minun pitäisi tehdä paljon kotitöitä ja hoitaa isäni asioita, mutta omat vaivani ja rajoitteeni estävät tämän, mitä isäni ei ymmärrä. Toki olen pahoillani heikkoudestani, jonka myötä mieleni on järkkynyt.
Siskoni sai tämän vuoden aikana lapsen, joka oli minulle suuri yllätys ja järkytys. Suoritin sentään kesken jääneet opintoni loppuun. Tosin mm. TE-toimisto painosti minua tähän. Ja ai niin koko tämän vuoden talonyhtiössä on ollut käynnissä kaksi suurta remonttia. Jotain muutakin on vielä ollut. En jaksa muistaa. Onneksi tämä vuosi loppuu pian.
Ei ollut mikään huippuvuosi.
Töissä ollut ankeaa, takaiskuja ja yt-neuvottelut.
Terveys on ollut ok koko perheellä, lapset kasvavat ja kehittyvät kovaa vauhtia.
Kesällä saimme olla aika paljon yhdessä mökillä. Tänä vuonna emme matkustelleet.
Kaikki muuttuu koko ajan, mutta mitään isoa kertarysäystä ei tänä vuonna tullut.