Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas mä jatkoin elämää narsistimiehen kanssa. Kohtalotovereita?

Vierailija
10.12.2019 |

Eilen ajattelin että nyt mies varmaan lähti, niin että sai itse itse olla jättäjä. Olin niin varma että nyt tää onnistuu, jatkamme elämäämme eri suuntiin. Mutta ei... tänään tuli luokseni ja millä ihmeen keinolla sai mut heti pyörryksiin, j menettämään elämäni hallinnan. Ja taas jatketaan kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Ihan kuin mies vaan katsellaan huumaisi, ja pyörittelee mua miten haluaa.
Tajuaako joku mitä tarkoitan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh.

Vierailija
2/14 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun selvität itsellesi, mitä sinä siltä mieheltä saat ja minkä tarpeen hän sinussa tyydyttää, ja tiedostat asian, niin sen jälkeen olet vapaa hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon miehelle.

Vierailija
4/14 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehen aatelia, pelimiehen aatelia....

Vierailija
5/14 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Narsistin uhriksi valikoituu yleensä ihminen, jolla on narsistia heikompi itsetunto tai joka kovasti kaipaa läheisyyttä ja rakkautta. Aluksi narsisti kehuu, palvoo ja lahjoo. Myös narsistin itsevarma käytös saattaa vedota moniin sellaisiin, joilla on oma elämän suunta tai identiteetti kateissa. Narsisti hurmaa uhrinsa ja kietoo hänet tiukasti oman pikkusormensa ympärille – vain alkaakseen käyttää häntä häikäilemättä hyväkseen. Ihmissuhde kestää todennäköisesti juuri niin kauan kuin tämä toinen osapuoli jaksaa tyydyttää valittamatta narsistinsa tarpeet.

Narsisti ei muutu, mutta hän muuttaa läheisensä – mitätöi heidän minuutensa ja omanarvontuntonsa ja valjastaa heidät oman itsetuntonsa pönkittäjiksi."

Vierailija
6/14 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan kyllä. Meilläkin erottiin ja palattiin yhteen vähän väliä. Ei ollut mulla voimia olla rohkea ja päättää lopullisesti, kuitenkin 3 pientä lasta. Piti turvata myös lasten elämää, ilman lapsia olisin toki lähtenyt suhteesta pois jo vuosia aiemmin. 

Meidän tarinamme loppui tasan siihen päivään, kun narsisti pahoinpiteli minua että sivulliset soittivat apua paikalle ja lasten kanssa päädyin turvakotiin. Se oli eksän ja minun suhteen virallinen loppu, suhde loppui kuin seinään 4v sitten. Ei olla sen jälkeen oltu missään tekemisissä, paitsi oikeudessa taistelemassa pahoinpitelystä ja lasten huoltajuusasioista. Eksä on toki soitellut ja laitellut tekstiviestejä (vaihdoin sitten puhelinnumeron), estin hänen pääsynsä mun sometileille (laitoin sitten yksityiset asetukset), muutin lasten kanssa toiselle paikkakunnalle (salainen osoite ja turvakielto). 

Sain yksinhuoltajuuden ja lapsilla tapaamisoikeus valvottuina isänsä kanssa. 

Tiedät varmaan itsekin sen sanomatta, että narsisistin kanssa suhde ei ole normaali. Siitä pitää päästä eroon mahdollisimman nopeasti. Mutta tiedät varmaan myös senkin, että se on vaikeaa. 

Näin neljän vuoden jälkeen olen onnellinen. Olen löytänyt vierelleni tasapainoisen kumppanin jonka kanssa on hyvä olla. 

Vierailija
7/14 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, tuon kun saisi tällainen tavallinen mies jotenkin valjastettua käyttöönsä. Mutta ehkä se ei sitten taas tavallisen naisen kanssa toimi, koska sellainen ei ole niin helppo pala narsistille. Pitää olla valmiiksi säröllä jotenkin.

Vierailija
8/14 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan sille.

Vierailija
9/14 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkukatoheiannamäselitänpäläpäläpälä...

Simmostkaikkee🤭

Oikein mukavaa elämää. 🇫🇮🇫🇮🇫🇮

Vierailija
10/14 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun miehen nimi Tero?

Vierailija
11/14 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex kans narsku,tai oikeastaan ne kaikki.

mun kavereilla sama homma, niiden exät kans.

Vierailija
12/14 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaa se jollakin toisella, mikä "huumaa" tai innostaa. Rakastumisen kohde vaihtuu. 

Vierailija
13/14 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Gremlins...

Ei saa katsella, sori kastella.

Ei saa ruokkia puoliyön jälkeen.

Vierailija
14/14 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että olen vihdoin itse vapautunut. Kesti kuutisen vuotta on-offia ja kaikkea mitä vaan voitte kuvitella. Mutta kyllä se piste sullakin vielä tulee, kun tunteesi vain lopulta kuolevat. En enää itsekään jaksanut uskoa siihen, olin aivan loppu. Mutta koska narsistinen ihminen ei muutu, hän jatkaa sinun loukkaamistasi. Ja jossain vaiheessa et vaan enää jaksa. Narsku pilaa suhteen takuuvarmasti, vaikka uusi alku olisi toivoa täynnä. Sitten kun rakkautesi ei enää riitä, se loppuu. Ja olet vapaa. Samaa ei voi sanoa narsistista vaikka hänellä näyttäisikin menevän paremmin kuin koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi