Onko kukaan käyttänyt sähköhammasharjassa näitä vaihtoharjoja?
Oletteko kukaan käyttäneet sähköhammasharjan vaihtoharjoina RMB Nordic merkkisiä harjoja (saa ainakin Kärkkäiseltä)? Millaisia ovat?
Ylipäätään kokemuksianne OralB yhteensopivista mutta ei brändin omista harjoista. Olisivat huomattavasti edullisempia siis kuin merkin omat niin siksi kyselen käyttökokemuksianne.
Kommentit (7)
Meillä on ollut Pirkka-sähköhammasharjan päitä ja olen tykännyt. Kotimaisia peräti.
Pirkan harjat eivät toimineet Oralin laitteessa. Periaatteessa sopivat, mutta harjausteho hiipui . Luulin, että akku oli sökö ja aioin jo ostaa uuden laitteen, mutta sitten onneksi kokeilin Oralin omilla harjoilla. Niillä ongelmaa ei ollutkaan.
Olen ostanut halppis versioita Oral sähkikseen. Ihan hyviä ovat olleet ja sopivia. Oralin omat on niin pirun kalliita.
Olen ostanut sekä Lidlin että Pirkan harjoja OralB runkoon. Näennäisesti sopivat, mutta eivät kuitenkaan täysin, jolloin harjausteho jää huonommaksi. Jotenkin niissä ei harjapää heilu yhtä herkästi kuin Oralin omissa harjoissa.
Mutta kyllä niillä vanhaan runkoon kiinnitettynä pesee polkupyörän ketjuja ja vaihteiden osia paloöljykylvyssä. Hampaita harjaan vain alkuperäis harjoilla, vaikka törky hintaisia ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Ostin joskus jotain halpisharjoja Oral-b:hen, mutta en tykännyt. Olivat kovempia kuin aidot. Tuli ikenet kipeäksi.
Tuota just pelkään että ovat enemmän sitten pyöränkorjaukseen :)
Mutta onko kellään kokemuksia tuosta kyseisestä RMB Nordic merkistä? ap
80-luvulla silloinen naisystäväni runkkaili sähköhammasharjalla.
Kun se värisi niiiiii-iiii-i-i-i-i-iIIIIINnnn ihanasti..
Ostin joskus jotain halpisharjoja Oral-b:hen, mutta en tykännyt. Olivat kovempia kuin aidot. Tuli ikenet kipeäksi.