Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monet varmaan haluaisivat elää elämääni

Vierailija
10.12.2019 |

Ei tarvitse kuin pedata pedit, tiskata, siivota, laittaa ruokaa, auttaa lasta läksyissä(jos tarvitsee apua), patistaa lukemaan kokeisiin, käydä kerran viikossa kaupassa. Välillä lämmittää taloa jos on puita. Ja vastata asiakkaiden soittoihin. Olisitko onnellinen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua elää kenenkään elämää.

Vierailija
2/9 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh, mulla on niin hyvässä kuin pahassakin niin paljon tekemistä tässä omassa elämässä, etten kyllä millään jaksaisi elää jonkun toisenkin elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta. Työtä työn perään vain.

Vierailija
4/9 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän melkein samanlain ja tunnen oloni aika tarpeettomaksi. Ihminen kaipaa sitä että tuntee itsensä merkitykselliseksi. Aloitan joulun jälkeen vapaaehtoistyöt kun ei enää pää kestä olla vain kotona.

Vierailija
5/9 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi elää toisen elämää? Eikä tuo erikoiselta elämältä kuulosta. Aika pitkälti omaltani. Minulla on kyllä säännöllinen palkkatyö ja paljon enemmän mielenkiintoista sisältöä elämässäni. En halua tehdä vain kotitöitä ja yksinkertaista puhelimeen vastailua. Tylsistyisin. Eli en ymmärrä miksi haluat että joku olisi kateellinen elämästäsi?

Vierailija
6/9 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt tuollaista elämää, en ollut onnellinen.

Vierailija
7/9 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiapulaisen hommalta kuulostaa. Mieluummin pidän oman työpaikkani.

Vierailija
8/9 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei tarvitse kuin pedata pedit, tiskata, siivota, laittaa ruokaa, auttaa lasta läksyissä(jos tarvitsee apua), patistaa lukemaan kokeisiin, käydä kerran viikossa kaupassa. Välillä lämmittää taloa jos on puita. Ja vastata asiakkaiden soittoihin. Olisitko onnellinen?"

Kaikkea tuota inhoan, en olisi onnellinen.

Vierailija
9/9 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän melkein samanlain ja tunnen oloni aika tarpeettomaksi. Ihminen kaipaa sitä että tuntee itsensä merkitykselliseksi. Aloitan joulun jälkeen vapaaehtoistyöt kun ei enää pää kestä olla vain kotona.

Mä olen elänyt näin melkein 30v ja tottunut tähän. Ja en mä aina siivoa. Nytkin mietin jos ottaisin jonkun tänne siivoamaan ennen joulua.