Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Join eilen 2dl punaviiniä ja 3 keskiolut tölkkiä (3dl ) olin aivan täydessä huppelissa

Vierailija
08.12.2019 |

Nyt pääkipeä ja huippaa.
Miten voin olla noin vähästä kännissä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäinä kolmesta keskikaljasta muistinmenetys. Joillakin on halpoja kännäyksiä.

Vierailija
2/11 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko terveys ja lihaksia ei juuri ollenkaan.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat määrät aiheuttaa mullakin pahoinvointia, jäätävän krapulan ja muistinmenetyksen.

Vierailija
4/11 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ton annosmäärän kuuluukin aiheuttaa känni. Kertakäytön raja ollaksesi suurkuluttaja (eli dena) on naisilla 7.

Vierailija
5/11 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja olisin itsekkin tuosta määrästä huppelissa. Ihmettelisin jos tuo ei tuntuisi missään ap.

Vierailija
6/11 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas. Et ole juoppo.

Mulla meni ennen kori kaljaa ja vasta sitten mentiin baariin.

Nykyään kun olen ollut vuosia kunnolla dokaamatta, riittää neljä pientä kaljaa humalan aikaansaamiseksi.

Paljon kivempi näin.

Vierailija
7/11 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissapäinä kolmesta keskikaljasta muistinmenetys. Joillakin on halpoja kännäyksiä.

Oispa noin halpa pää niin ei tarvisi koskaan olla selvinpäin. Noin vähät promillet häipyy nukkuessa niin ei estäisi töissä käymistäkään. Tasan ei mene elämän nallekarkit kun pitää juoda paljon että tuntuu ja krapulatkin kestää monta päivää.

Vierailija
8/11 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa määrälliste kovin paljoa ole, mutta jos et ap oo säännölinen alkon kuluttaja niin kyllä sä tosta määrästä saatat olla melko kovassakin hiprakassa( tai ei niinkään promillet nouse kirkeiksi mutta sinä tunnet sen humaltumisen voimakkaampana, kun ei ole toleranssia syntynyt)

Vierailija
9/11 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itellä sama. Siis kuvittelin että ne pari kuohuviinilasia ja kolme kaljaa olis ollu sellasta kivaa pientä tissuttelua niin eeei ei mitään hajua milloin olen nukkumaan mennyt. Huoh.

Vierailija
10/11 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tossa määrälliste kovin paljoa ole, mutta jos et ap oo säännölinen alkon kuluttaja niin kyllä sä tosta määrästä saatat olla melko kovassakin hiprakassa( tai ei niinkään promillet nouse kirkeiksi mutta sinä tunnet sen humaltumisen voimakkaampana, kun ei ole toleranssia syntynyt)

Kolmesta kaljasta ja yhdestä lasillisesta viiniä kovassa hiprakassa. Just joo ehkä jos puhutaan lasten juomisesta.

Vierailija
11/11 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin viime viikolla viinikauppa comin tuotteita ja olen vieläkin täydessä tuubassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi