Paketoin tänään 24 joululahjaa, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (21)
Kuinka paljon aikaa siinä suunnilleen meni?
Vierailija kirjoitti:
Totta kai haluan. Paljonko meni teippiä?
Meni kokonainen rulla, sellainen leveä kirkas Scotch jota myytiin Tokmannilla 2 pkt 3,00
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon aikaa siinä suunnilleen meni?
Varmaan pari tuntia? En kellottanut mutta aamukahvin jälkeen aloittelin ja puoleen päivään mennessä olin valmis (lahjat kaivettu piilosta + piilotettu takaisinkin)
Montakohan itse paketoin... 16 ja kaikki eri ihmisille siis. Oliko tuossa useampi samoille vai kaikki eri ihmisille? Ovatko kaikki läheisille vai esim. lahjoitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ostit? Siis mitä ja kenelle?
Omalle perheelle + kummilapsille, itsellekin. Pakettiin sujahti esim. riippumatto, kirjoja, Trangia, autotarvikkeita, tyynyt, kalenteri, kempparijuttuja, käsilaukku jne. Rahaa meni joku reipas 500 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Montakohan itse paketoin... 16 ja kaikki eri ihmisille siis. Oliko tuossa useampi samoille vai kaikki eri ihmisille? Ovatko kaikki läheisille vai esim. lahjoitukseen?
Useampia samoille ihmisille eikä yhtään hyväntekeväisyyteen.
Ajattelitko joulupaperin kierrätystä? (Sitä ei voi kierrättää. Tuhlausta.) Vai laitoitko joulupusseihin tai muuhun ekologiseen kääreeseen? Miksi ne ylipäätään pitää paketoida?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko joulupaperin kierrätystä? (Sitä ei voi kierrättää. Tuhlausta.) Vai laitoitko joulupusseihin tai muuhun ekologiseen kääreeseen? Miksi ne ylipäätään pitää paketoida?
En ajatellut. Mutta kompensaationa meille ei tule mitään mainos- tai lehtipostia kotiin, ehkä noilla korvaa nämä 8 rullaa tavallista ohutta joulupaperia mitä ostin? Oli tarjouksessa Tokmannissa 4 rl 2,00 joita ostin x 2. Kyllä musta on mukava että on joku kääre kun lahjat kuusen alle yöllä ilmaantuu ja ne saa kätevämmin piilotettua paketoituna kuin lahjakassissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuo, joka paketoi 16 ja minä ainakin paketoin sellaiseen paperiin, jonka voi vaikka polttaa takassa kun repii teipit pois. Lapset tykkäävät avata paketteja. Sori, että vastasin, ei mun ketju.
Mitä tekisin tänään ruuaksi? Joku helppo ja nopea sapuska
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisin tänään ruuaksi? Joku helppo ja nopea sapuska
Ai vielä tähän aikaan? Laita vaikka lohkoperunoita ja kananugetteja + raikas salaatti.
Minkä lajhan paketoit mummille ja papalle ? Entä teinille?
Vierailija kirjoitti:
Minkä lajhan paketoit mummille ja papalle ? Entä teinille?
Mummi ja pappa eivät saaneet lahjoja koska eivät ole keskuudessamme. Teinit saivat esim. kirjoja, tuon riippumaton sekä autotarvikkeita.
Oliko riippumaton paketoiminen vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Oliko riippumaton paketoiminen vaikeaa?
Juu oli se vaikeimman mallinen (Ticket to the Moon)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuo, joka paketoi 16 ja minä ainakin paketoin sellaiseen paperiin, jonka voi vaikka polttaa takassa kun repii teipit pois. Lapset tykkäävät avata paketteja. Sori, että vastasin, ei mun ketju.
Takassa ei kannata polttaa muuta kuin puuta. Tulee nokea, jos polttaa roskia ja nokipalo. Paperit sekajätteeseen ja monet jätteenkäsittelylaitokset polttavat puhtaammin kuin omassa takassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takassa ei kannata polttaa muuta kuin puuta. Tulee nokea, jos polttaa roskia ja nokipalo. Paperit sekajätteeseen ja monet jätteenkäsittelylaitokset polttavat puhtaammin kuin omassa takassa.
Kiitos
Oma tupa oma lupa
Kuinka monta pakettia uskot saavasi jouluaattona?
Totta kai haluan. Paljonko meni teippiä?