Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paketoin tänään 24 joululahjaa, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
07.12.2019 |

:)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai haluan. Paljonko meni teippiä?

Vierailija
2/21 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon aikaa siinä suunnilleen meni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai haluan. Paljonko meni teippiä?

Meni kokonainen rulla, sellainen leveä kirkas Scotch jota myytiin Tokmannilla 2 pkt 3,00

Vierailija
4/21 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon aikaa siinä suunnilleen meni?

Varmaan pari tuntia? En kellottanut mutta aamukahvin jälkeen aloittelin ja puoleen päivään mennessä olin valmis (lahjat kaivettu piilosta + piilotettu takaisinkin)

Vierailija
5/21 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ostit? Siis mitä ja kenelle?

Vierailija
6/21 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan itse paketoin... 16 ja kaikki eri ihmisille siis. Oliko tuossa useampi samoille vai kaikki eri ihmisille? Ovatko kaikki läheisille vai esim. lahjoitukseen? 

Vierailija
7/21 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ostit? Siis mitä ja kenelle?

Omalle perheelle + kummilapsille, itsellekin. Pakettiin sujahti esim. riippumatto, kirjoja, Trangia, autotarvikkeita, tyynyt, kalenteri, kempparijuttuja, käsilaukku jne. Rahaa meni joku reipas 500 euroa.

Vierailija
8/21 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakohan itse paketoin... 16 ja kaikki eri ihmisille siis. Oliko tuossa useampi samoille vai kaikki eri ihmisille? Ovatko kaikki läheisille vai esim. lahjoitukseen? 

Useampia samoille ihmisille eikä yhtään hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
9/21 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko joulupaperin kierrätystä? (Sitä ei voi kierrättää. Tuhlausta.) Vai laitoitko joulupusseihin tai muuhun ekologiseen kääreeseen? Miksi ne ylipäätään pitää paketoida?

Vierailija
10/21 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko joulupaperin kierrätystä? (Sitä ei voi kierrättää. Tuhlausta.) Vai laitoitko joulupusseihin tai muuhun ekologiseen kääreeseen? Miksi ne ylipäätään pitää paketoida?

En ajatellut. Mutta kompensaationa meille ei tule mitään mainos- tai lehtipostia kotiin, ehkä noilla korvaa nämä 8 rullaa tavallista ohutta joulupaperia mitä ostin? Oli tarjouksessa Tokmannissa 4 rl 2,00 joita ostin x 2. Kyllä musta on mukava että on joku kääre kun lahjat kuusen alle yöllä ilmaantuu ja ne saa kätevämmin piilotettua paketoituna kuin lahjakassissa.

Vierailija
11/21 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo, joka paketoi 16 ja minä ainakin paketoin sellaiseen paperiin, jonka voi vaikka polttaa takassa kun repii teipit pois. Lapset tykkäävät avata paketteja. Sori, että vastasin, ei mun ketju.

Vierailija
12/21 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisin tänään ruuaksi? Joku helppo ja nopea sapuska 

Vierailija
13/21 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisin tänään ruuaksi? Joku helppo ja nopea sapuska 

Ai vielä tähän aikaan? Laita vaikka lohkoperunoita ja kananugetteja + raikas salaatti.

Vierailija
14/21 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä lajhan paketoit mummille ja papalle ? Entä teinille?

Vierailija
15/21 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä lajhan paketoit mummille ja papalle ? Entä teinille?

Mummi ja pappa eivät saaneet lahjoja koska eivät ole keskuudessamme. Teinit saivat esim. kirjoja, tuon riippumaton sekä autotarvikkeita.

Vierailija
16/21 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko riippumaton paketoiminen vaikeaa?

Vierailija
17/21 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko riippumaton paketoiminen vaikeaa?

Juu oli se vaikeimman mallinen (Ticket to the Moon)

Vierailija
18/21 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo, joka paketoi 16 ja minä ainakin paketoin sellaiseen paperiin, jonka voi vaikka polttaa takassa kun repii teipit pois. Lapset tykkäävät avata paketteja. Sori, että vastasin, ei mun ketju.

Takassa ei kannata polttaa muuta kuin puuta. Tulee nokea, jos polttaa roskia ja nokipalo. Paperit sekajätteeseen ja monet jätteenkäsittelylaitokset polttavat puhtaammin kuin omassa takassa.

Vierailija
19/21 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takassa ei kannata polttaa muuta kuin puuta. Tulee nokea, jos polttaa roskia ja nokipalo. Paperit sekajätteeseen ja monet jätteenkäsittelylaitokset polttavat puhtaammin kuin omassa takassa.

Kiitos

Oma tupa oma lupa

Vierailija
20/21 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta pakettia uskot saavasi jouluaattona?