Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä itsetunto ilman syytä?

Vierailija
07.12.2019 |

Heräsin tässä joku aika siihen, että miten kummassa minulla on näin hyvä itsetunto. Olen todella epäviehättävä, ylipainoinen aknenaamainen nainen. Olen koko ikäni ollut koulukiusattu. Seurustelusuhteita on ollut pari, molemmat omasta aloitteestani ja tällä hetkellä olen yhdessä edelleen tän jälkimmäisen miehen kanssa. Usein kuulee, että kiusatut perustelevat omaa epävarmuuttaan ja yksin oloaan kiusaamisella, mutta minuun se ei ole näennäisesti jättänyt jälkiä. Kiusaamiseni ei ollut pahimmasta päästä, vaan minut jätettiin täysin kaikkien porukoiden ulkopuolelle. Kavereita oli yksi satunnainen aina Välillä koulun ulkopuolelta.

Lisäksi äitini oli melko vaativa ja kaikesta aina valitettiin ja onnistumiset jätettiin huomioitamatta.

Onko täällä muita, joilla ei teoriassa ole mitään syytä olla hyväitsetuntoisia mutta ovat kuitenkin? Mihin hyvä itsetuntonne perustuu?

N28

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkan vielä, että oma hyvä itsetuntoni perustuu varmaan pitkälti siihen, että miehet saatuani olen sen toisen itse jättänyt ja toinen jaksaa kertoa rakastavansa minua. Ehkä jos en olisi koskaan saanut poikaystävää tilanne olisi eri?

Ap

Vierailija
2/2 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat monimutkaisia laitoksia, kaikesta löytyy miljoona variaatiota. Ei se koskaan ole niin, että asia A johtaa automaattisesti lopputulokseen B.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän