Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asoita arvostat seksissä nykyisen kumppanisi kanssa?

Vierailija
06.12.2019 |

Mihin olet tyytyväinen seksissä nykyisen kumppanisi kanssa? Minkä takia seksi juuri hänen kanssaan on niin hyvää? Niin usein on keskusteluja asioista miksi seksielämä on huonoa, tehdään tästä positiivisempi keskustelu kehumalla ihmistä jonka kanssa harrastat seksiä.

Nykyisen tyttöystävän kanssa seksi on parasta mitä koskaan olen kokenut. Arvostan sitä että hän on niin kokeilunhaluinen, ei ole vielä tullit vastaan mitään mitä hän ei olisi halunnut kokeilla ja myös itse ehdottaa uusia juttuja säännöllisesti. Olen iloinen siitä että hänellä on korkea libido, jopa korkeampi kuin itselläni ja hän tekee itse aloitteita. Tuntuu hyvältä ettei tule torjutuksi oikeastaan ikinä ja jos hän on liian väsynyt saan suihinoton. Jos minä liian väsynyt, nuolen hänelle orgasmin.

Arvostan sitä että seksistä voidaan puhua niin avoimesti, kumpikin tietää, että omista fantasioista voi kertoa ilman tuomituksi tulemista, mitä tahansa ne ovatkaan. Yhdessä päätetään jos niitä halutaan toteuttaa ja yleensä vähintään kerran kokeillaan. Arvostan myös hänen leikkimielistä suhtautumista seksiin, että seksi on mukavaa ja hauskaa eikä mene liian vakavaksi suorittamiseksi. Nautin siitä, että hän on niin intohimoinen eikä pelkää näyttää kuinka paljon nauttii. Voihkii juuri niin kovaa tai hiljaa kun siltä tuntuu, tarraa kiinni hiuksista, kietoo jalat ympärilleni tai mitä vaan. Kiimainen katse hänen silmissään saa minun halut nousemaan uskomattoman koviksi.

Olen tyytyväinen siihen, että hän pitää minua niin seksikkäänä ja haluttava. Tuntuu niin hyvältä olla hänelle maailman haluttavin mies ja pitää häntä maailman seksikkäimpänä ja haluttavimpana naisena. Olen myös iloinen että tykätään samanlaisesta seksistä. Välillä hellää ja intohimoista rakastelua ja suurimman osan ajasta rajua ja eläimellistä panemista. Mikään muu ei saa minua niin sekaisin halusta kuin oma rakas tyttöystävä pyytämässä että otan hänet juuri niinkuin haluan, pyytää ottamaan hiuksista kiinni ja panemaan kurkkuun ja peppuun ja lopuksi laukeamaan syvälle hänen sisälleen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ajatus, tehdään pitkä ketju!

Minä arvostan seksielämässämme monia asioita, mutta kaikkein eniten sitä, että yli 20 vuoden ajan seksi on ollut molemmille valtavan tärkeä osa suhdetta, aina. Vaikeinakin aikoina seksiä on aina ollut, eikä kumpikaan, koskaan, ole joutunut torjutuksi sillä tavalla, että joutuisi tuntemaan halunsa jotenkin vääriksi. Halunsa ja himonsa saa näyttää ja toinen rakastaa sitä, ei inhoa.

Se on myös hienoa, että seksimme on kasvanut ja kehittynyt niin että tiedämme mikä toisesta tuntuu hyvältä ja osaamme sitä toisillemme antaa ja vastaanottaa. Saa puhua ja näyttää sillä tavalla kuin itsestä hyvältä tuntuu, hyväksymme toistemme tavat ja ymmärrämme molemmin puolin toisen tarpeet.

Ja aivan fyysisesti ihailen hänen kroppaansa, johon kolme lasta ovat kyllä jälkensä jättäneet, mutta joka antaa niin paljon nautintoa sekä hänelle että minulle. Hänen pienet rintansa ja kovana nöpöttävät nänninsä ovat niin eroottiset, että voisin hyväillä ja näykkiä niitä loputtomiin. Hänen pimppinsä nuoleminen, sormettaminen ja paneminen on mahtavaa, ja joka kerran tulevat orgasmit, jotka sormissani tai kalussani tunnen, kiihottavat minua valtavasti.

Pelkästään tämän kirjoittaminen sai aikaan seisokin, jota on pitänyt hieroa vähän väliä. Olen onnenpoika 😘

Vierailija
2/10 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan puolisossani fetissini toteuttamista, eli intiimilävistyksiä, sekä sisempien häpyhuulien venyttämistä roikkuviksi häpyraosta.

Tissimiehille pohdittavaksi: tykkään myös hyväillä hänen G-kuppi rintojaan.

Hän on myös hyvin älykäs, tämä onkin meidät yhdistävä - ja yhteen saattanut - piirre joka kiihottaa kovasti kaltaistani intellektuellia;)

M46, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijani 51v masturboi edessäni sormin sekä dildoilla. Ite runkkaan ja katson

Vierailija
4/10 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän, seksittömän suhteen jälkeen erosin. Vaikka haku ei ollut päällä, tutustuin naiseen jonka kanssa tällä hetkellä olen seksisuhteessa. Vielä ei ole tullut vastaan mitään seksiin liittyvää josta toinen olisi kieltäytynyt. Omalta osaltani voin sanoa että tällä hetkellä olen kokenut kaiken, mistä olen seksissä vuosien varrella haaveillut. Ja suurimmassa osassa tilanteista hän on ollut aloitteen tekijä.

Vierailija
5/10 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan miehessäni avointa, kokeilunhaluista mieltä. Meillä on monipuolista seksiä, eniten vähän kinkympää. Vaihtelemme d/s rooleja sujuvasti ja kokeilemme mitä erilaisimpia fantasioita ja uskallamme myös puhua niistä avoimesti.

Juuri vaihtelevuus ja ylipäätään voimakas libido ovat ihania piirteitä miehessäni. Hän osaa astua minut eläimellisesti kuin alfa, mutta toisella hetkellä antaa minulle kaiken vallan ja alistuu kuningattaren seksiorjaksi.

Vierailija
6/10 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Tästä tulee pitkä lista :D

Pidän miestäni erittäin viehättävänä (myös hänen "vikojaan") ja arvostan sitä, että hän pitää itsestään huolta. Olemme tavanneet teineinä ja silloin hän vastasi täydellisesti silloista miesmakuani. Nyt vähitellen alamme lähestyä kolmeakymppiä ja mies näyttää aina vain paremmalta, mm. lihasta on tullut, kasvot karskimmat ja parta kasvaa hyvin vaikka pidänkin ajamatonta sänkeä kaikkein seksikkäimpänä. (Parta on tosin monesti kätevämpi suudellessa ja suuseksissä, ainakin jos leuka nojaa.)

Mies on aina ollut kiinnostunut orgasmistani eikä sitä ole tarvinnut teeskennellä silloin nuorenakaan vaikka oli enemmän hakemista. Seksi on meillä aika tasapuolista, molemmat tekevät erilaisia aloitteita yhdessä tai vuorotellen, puhumme haluistamme ja toiveistamme, hyväksymme oman ja toisen seksuaalisuuden ja ne sopivat onneksi aika hyvin yhteen. Kaikkea kokeillaan ainakin kerran ja seksi on leikkimielistä, hellää ja rajua, tuttua ja uutta. Välillä jokin helppo vaihde meinaa jäädä päälle, mutta puhuminen auttaa.

Yksi haluttomuuden jakso on ollut kun miehelle määrättiin n. 20-vuotiaana masennuslääkitys. Se oli aika kurjaa aikaa ja täällä olen lukenut muillakin sellaisia kokemuksia. Lääkkeellä oli paljon seksuaalisuuteen vaikuttavia/tuhoavia vaikutuksia.. en edes jaksa muistella sitä. Se jakso opetti aika paljon ja etenkin sen jälkeen on molempien kokeilunhalu ollut suurta. Samoin sitä arvostaa eritavalla kun halut kohtaavat paremmin ja miehellä toimii paremmin.

Mies suhtautuu positiivisesti seksuaalisuuteen ja vaihtoehtoja on monipuolisesti. Vähän kaikkea testataan, kaikesta löytyy aina jotain uutta. Viimeksi tilasimme puolapuut ja strapetsin makkariin, kirjoitinkin siitä, ne ei ole vielä tulleet. Mies tykkää myös rajummasta seksistä ja myös häneen on saanut kokeilla sitomista ja peppujuttuja. Mies itse osaa olla raju ilman yhtään ujostelua. :D Ja myös syvällisemmät asiat/yhteys kiinnostavat kuten tantra ja seksi on usein myös rakastelua. Onneksi olemme nuoria niin ehdimme vielä kokea vaikka mitä yhdessä. <3 Arvostan mieheni suhtautumista seksiin ja seksuaalisuuteen.

No jakamiseen mies suhtautuu kielteisesti, mutta tässä hän on myös itse erittäin luotettava.

Arvostan sitä miten mieheni on suhtautunut raskauksiini ja imetysaikoihin. Raskausaikoina olin todella kiimassa ja mies piti sitä seksikkäänä. Pari kaveria on kertonut, että heillä on loppunut seksi suunnilleen plussaan. Kertoneet eronsa jälkeen. Sellainen olisi varmasti vaikuttanut negatiivisesti itsetuntoon, onneksi mieheni on paras (ainakin minulle, onhan sillä oikkunsa). Imetysaikoina seksistä on löytynyt uusia ulottuvuuksia, esim. tunnelman virittely on ollut paljon herkempää ja hauraampaa. Tarkoitan myös. rintojen hyväilystä nauttimista lopulta aivan uskomattomasti ja suihkutissikokemuksia, joista kumpikaan ei ennakkoon ollut kuullut. :D

Arvostan sitä, että mies on valmis menemään vasektomiaan (pakastaa siittiöitä pankkiin). On nähty ja huomattu, että e-pillerit eivät sovi minun libidolleni eikä täydellistä ehkäisyä tunnu muuten löytyvän, pelkään myös sterilisaatiota (mm. kohdunulkoisia raskauksia). Keskeytetty ei taas meillä toimi koska mies haluaa aina orgasmin lähetyessä lapsen. :D Vielä toivomme kuitenkin yhtä lasta, mutta ei ihan ensi vuodelle.

Viimeksi eilen yöllä oli ihanaa seksiä. Olin jo nukkumassa kun mies tuli hieromaan selkääni ja sitten... ihan mahtava mies! <3

Vierailija
7/10 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä yhteyttä, sitä että seksi on yksi välittämisen muoto eikä pelkästään omien tarpeiden tyydyttämistä. Mies jaksaa perehtyä esileikkiin eikä malttaisi lopettaakaan, kun mä nautin siitä oikein kovin. Ja sitten on hänen vuoronsa olla saavana osapuolena. (; Yhdyntäkin tuntuu niin paljon paremmalta, kun on lämmitetty kunnolla.

Vierailija
8/10 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus, ystävyys, hyväksyminen, kinkyt osuu yksiin (no sellaiselta palstalta tavattiinkin), seksi on avointa ja kokeilevaa ja kaikesta voidaan puhua. Elämäni rakkaus ja samalla parasta seksiä mitä olen koskaan kokenut.

Vierailija
9/10 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän suhteen aikana ollaan kokeiltu aloitteestani uusia asioita, vaikka puoliso ei kovin seksuaalinen ole. Osa on jäänyt pysyviksi, osa kertakokeiluiksi. Arvostan sitä ettei minua ole tyrmätty, kun olen viimein kerännyt rohkeutta ehdottaa esim. pepputouhuja tai suuhun laukeamista ja sitä, että saan joskus laueta puolison isojen tissien väliin, vaikka hän itse tuskin saa siitä paljoakaan. Raskausaikoina puoliso halusi miltei joka päivä ja ne olivat ihanaa aikaa, saisipa siitä edes osan takaisin. Nyt pienten lasten kanssa on kuivempi kausi menossa.

Vierailija
10/10 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä (mulla on siihen fetissi) ja että hän ottaa kurkkuun saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi