Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko siskon kanssa pakko olla yhteydessä?
05.12.2019 |
Hän on isosiskoni, nälvinyt, arvostellut ja piikitellyt aina. Ulkonäköä, ystäviä, koulutusta, käsitöitäni, asuntoa, ihan kaikkea.
Olen sen sietänyt koska hänellä ei mene kauhean hyvin, mutta nyt tuli mitta täyteen, kun hän alkoi nälviä lapsilleni. Siis ihan sitä samaa kuraa, mitä minä olen kuunnellut.
En haluaisi enää IKINÄ olla missään tekemisissä!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Voithan käydä haudalla kusella.