Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako valita tinderiin vain pari parasta kuvaa?

Vierailija
05.12.2019 |

Ja tarkoittaen, että en edes koskaan näytä siltä kuin kuvissa. Tykkäyksiä ja mätsejä tulee sitten vaikka kuinka paljon, mutta kun sitten kertoo että minulla on oikeesti näin ja näin jne. Vai yllättääkö sitten ekoilla treffeillä että Tadaa its me!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Pettyvät vaan treffeillä.

Pistä otantaa huonommastakin, ei niitä pahimpia kuitenkaan.

Parasta on, jos pystyt treffeillä vielä jotenkin positiivisesti yllättämään.

Vierailija
2/6 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon saman neuvon kuin yllä, antoi mulle muuten yksi asunnonvälittäjäkin.

Ei siis koskaan aivan parhaita kuvia asunnosta nettiin, kuitenkin riittävän houkuttelevat, mutta aina on jätettävä katsojille varaa yllättyä positiivisesti vielä paikalle tullessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Pettyvät vaan treffeillä.

Pistä otantaa huonommastakin, ei niitä pahimpia kuitenkaan.

Parasta on, jos pystyt treffeillä vielä jotenkin positiivisesti yllättämään.

Vaan mitä jos niillä huonommilla kuvilla ei sitten mätsejä&tykkäyksiä tule yhtään?

Hankalaa on :)

Vierailija
4/6 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ainakin toimi, laitoin 2 kuvaa, ihan tavallisia, mutta mielestäni onnistuneita kuvia itsestäni. 1 kasvokuva ja 1 missä myös vartalo näkyi. Profiilissa oli ikä ja pituus, lyhyesti minkälaisista asioista ja tekemisistä olen kiinnostunut ja, että haen vakituista/vakavaa suhdetta.

Matcheja tuli useita, yhden ihan tavallisen oloisen ja kivan näköisen miehen kanssa viestittelin sitten pidemmän aikaa ihan niitä näitä arkisia juttuja, kunnes kävimme treffeillä. Ei mitään ihmeellistä, elämää suurempaa tunnetta ollut ennen treffejä asiasta, mutta treffeillä molemmilta lähti heti jalat alta, oli rakkautta ensi silmäyksellä. Siitä päivästä saakka oltu yhdessä.

Onnellinen olen. 5v ehdin olla sinkkuna ennenkuin uskaltauduin tuon yhden kerran Tinderiin.

Vierailija
5/6 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on useat kuvat. Siistittyjä ja normaaleja. Huonoja ei ole mutta kuitenkin mahdollisimman kattavasti jotta vastapeluri tietää mitä saa minusta jos aletaan suhteeseen. Plus tietää millaisen saa minusta oikeassa elämässä.

Minulle on tärkeämpää löytää se yksi täydellinen minulle kuin kalastella matchejä. Tietenkin jos hakisin vain sitä yhtä juttua niin olisi vaan niitä parhaita kuvia.

Mutta toisaalta empä tinderissä lähde kumppania etsimään. Aivan liian pinnallinen paikka niin kuin kaikki sen käyttäjätkin.

Vierailija
6/6 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat totuudenmukaiset kuvat. Kaunistella voi mutta valehdella ei kannata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi