"kielletty" himon kohde
Himoitsen minua yli kaksikymmentä vuotta nuorempaa naispuolista työkaveria melkeinpä päivittäin. Ikinä ennen ei ole ollut mitään seksuaalisia ajatuksia naisia kohtaan, mutta hän aiheuttaa perhosia vatsan pohjaan ja haaveilen ihanasta rakastelusta hänen kanssaan. Taitaa vaan jäädä haaveeksi ikäeron ja olosuhteiden vuoksi. :(
Onko muilla tällaisia saavuttamattomia fantasioita?
Kommentit (13)
Minulla on aivan sama tilanne itseäni paljon vanhempaa miestä kohtaan, en ymmärrä mikä kemia meidän välillä on mutta on vaan. Ihastukseni ei ole ollut yksipuolista. Koskaan ennen en ole kuumunut niin paljon itseäni vanhemmasta. Hän on kyllä ikäisekseen nuorekas ja todella suloinen mies, ei mikään perinteinen pelimies todellakaan.
Harmillista, että hän paljastuikin varatuksi. Jos ei olisi ollut niin olisin lyönyt lisää löylyä ja halunnut kokea sen.
Nyt olen vetäytynyt, sillä en halua satuttaa ketään. Kaikista vähiten itseäni. Ei auta kuin kärsiä ja unohtaa.
Mulla oli työkaverina yksi sellainen seireeni, mua kymmenen vuotta nuorempi. Etukäteen nähdessä kävi mieli, että voisin panna ja käydä vieraissa. Vaikken ole ennen pettänyt. Meillä synkkasi kaikki ja alkoi synkkaamaan liiankin hyvin. Kerran sattumalta tokaisin, että hänestä voisi tulla hyvä kakkosvaimo. Siitäkö innostui ja sanoi hälle kelpaavan kaikkiin reikiin. Mutta yksi iso mutta oli. Häntä ei häirinnyt pätkääkään, että olin naimisissa. Hän ei sitoutunut keneekään vaan, mutta oli kumminkin sellainen, että olisi vaatinut aikaa jne... Silloin soi hälytyskellot niin lujaa, että skippasin koko jutun. Vieläkin haaveilen ja harmittelen, mutta silti pirun tyytyväinen, että pää kesti. Ei ollut kaukana, että oma pää olisi mennyt sekaisin. Luojan kiitos ei oltu suudeltu, kun sitä jostain syystä vältteli. Olisi voinut olla menoa. Yleenä en ole päästänyt naisia noin liki, vaikka pokannut ennenkin naisia ihan vain siitä ilosta, että vieläkö siihen pystyy. ;)))
40v pysynyt silti jo uskollisena ja nyt ei taida olla enää setämiehellä vientiä, panetusta kyllä ihan entiseen tapaan.
Kuntosalilta jossa käyn säännöllisesti löytyy aika montakin...
Saattaa olla että olen optimisti, mutta aina välillä tuntuu että siellä on muutama itseääni huomattavasti nuorempi kiinnostunut daami, johtuu toivottavasti siitä että olen ikäistäni aika paljon paremmassa kunnossa. Tai sitten vain kuvittelen :-)
Tämä on kyllä piinaava tilanne.
Pitkän aikaa olen elänyt yksin, rauhalliseen elämääni tyytyväisenä. Seksin tarvettakaan ei ole ollut, kun ei ole enää kumppania enkä irtosuhteita harrasta.
Sitten tielle osui tämä, ja tuntuu että tulen hulluksi ihan puhtaasta himosta.
Kauankohan tämä kestää, ja kauankohan tätä itse kestää? Ihanaa ja painajaismaista yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauankohan tämä kestää, ja kauankohan tätä itse kestää? Ihanaa ja painajaismaista yhtä aikaa.
Mikäs tossa, pankaa niin pääsette tuskasta. Ei se ole keneltäkään pois ellette rakastu.
^ Juuri tuo riski täss paha onkin... :/
Tuttavan opettajavaimo.
Olen joskus fantasioinut että lähetän hänelle kumihaalarin anonyymina pakettina.
m42
Kaverin siskosta haaveilen, ihanan uhkea nainen
Vaimoni siskoa olisi ihana päästä kokeilemaan. Myös pari työkaveriani on fantasioissani saanut jo sellaista kyytiä ja jos tunne olisi molemminpuolinen niin varmaan saattaisin antaa jotain tapahtua.
Nyt ei onneksi noin 4-5 vuoteen ole sellaista ollut.
Aiemmin kyllä unelmoin kovasti yhdestä työkaverista, mutta en ruvennut mihinkään.
Fantasiat on paras pitää fantasioina, muuten voi joutua pettymään.
Minäkin himoitsen yli nelikymppistä miespuolista työkaveriani. Ne katseet kokouksissa... oi..
Mutta mies on naimisissa, jota kunnioitan.
N25
Vierailija kirjoitti:
Tuttavan opettajavaimo.
Olen joskus fantasioinut että lähetän hänelle kumihaalarin anonyymina pakettina.
m42
No hyi mitä vttua nyt taas?
Mulla on sama tilanne, mutta toisinpäin.