Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada tyttö ihastumaan?

Ihastunut
05.12.2019 |

Olen siis 14v jätkä ja olen ihastunut yhteen tyttöön jo viisi vuotta. Tuo tyttö on saanut tietää että tykkään hänestä, mutta hän ei ole koskaan tykännyt minusta. Kuinka siis saada tyttö kiinnostumaan/ ihastumaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla oma itsesi. Ei siinä muuten ole edes mitään järkeä.

Vierailija
2/7 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuo tyttö, odottele että tulee joku toinen jonka kanssa ihastus on molemminpuolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odotellutkin ja minulla on ollut monta muutakin ihastusta, mutta olen sisimmästäni ihastunut palavasti tuohon tyttöön.

Vierailija
4/7 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on liian nuori näyttämään ihastustaan sinulle. Jos häntä ujostuttaa. Odota pari vuotta. Aikaa teillä vielä on

Vierailija
5/7 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän veikkaan ettet ole tarpeeksi jännä. Vaikka se tyttö nyt vaikuttaisikin kiltiltä ja mukavalta niin usko pois, hänen sydämensä sykkii jännälle.

Vierailija
6/7 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon 15v poika ja mulla on tyttöystävä. Olet vaan oma ittes 

Vierailija
7/7 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain oma itsesi on totaalisen typerä neuvo, eihän se tarkoita konkreettisesti yhtään mitään. Paitsi no, ehkä sitä että älä nyt hyvä ihminen väitä olevasi astronautti jos et oikeasti ole. Mutta ihmisessä on lukematon määrä erilaisia puolia ja ominaisuuksia, jotka ovat kaikki niin sanotusti omaa itseä, silti kannattaa miettiä mitä puolia itsestä kannattaa missäkin tilanteessa tuoda esille.

Itse naisena tykkään siitä, että mies tuo ihastumisensa selkeästi esille (katsoo silmiin, hymyilee, flirttailee hauskasti, jopa mainitsee asiasta suoraan jos tilanne on sopiva), mutta on silti itsenäinen ihminen jolla on oma kiinnostava elämä (harrastuksia, kavereita, jne). Ei siis saa olla takertuva tai epätoivoisen tuntuinen. Naisten kanssa pitää usein kärsivällisesti odottaa, mutta kyllä se monesti tuottaa tuloksiakin. Kuuntele tätä tyttöä ja ole läsnä kun saat tilaisuuden, mutta kunnioita myös itseäsi ja muista elää omaa elämääsi samalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän