Millaista aluetta on Helsingin länsi-pasila?
Olen muuttamassa helsinkiin ja länsi-pasila kiinnostaisi kontulan ja meri-rastilan lisäksi. Olen muuttamassa johonkin näihin kolmeen. Mutta minne?
Kommentit (4)
Meri-rastilan puolesta puhuu merellinen ympäristö sekä korkea perussuomalaisten äänestys%.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Meri-Rastila
Valitettavasti ulkomaalaisia alueella on liikaa, mistä persujen kannatus johtuukin.
Länsi-Pasilahan noita on ylivoimaisestin paras alue.
Läksi-Pasila ehdottomasti. Olen ollut siellä kohta 30-vuotta töissä. Todella hyvät kulkuyhteydet busseilla ja ratikoilla, junalla pääsee sieltä joka paikkaan, mihin junalla nyt suomessa yleensä pääsee.
Meri-Rastilassa on luonto ja meri lähellä, mutta muuten se ei ole kummoinen alue, ja melko kaukana keskustasta. Kontula on aivan hirveä, sinne en menisi mistään hinnasta. Ei se Pasilakaan mikään paratiisi ole, mutta onhan se sentään kantakaupungin alueella, ja melko hyvät liikenneyhteydet joka puolelle. Eli noista kolmesta huonosta vaihtoehdosta menisin itse sinne, tosin vastahakoisesti.
Karseat vaihtoehdot. no anteeksi, mutta jos pitäisi valita sen vähiten kamalimman niin läns. Pasila