Mies jota olen pari kertaa treffannut pyysi minut pyöräilemään, "kehtaanko" lähteä miesten pyörällä?
Minulla ei ole tällä hetkellä omaa polkupyörää. Saisin treffeille lainaksi veljeni pyörää, mutta mitä mies ajattelisi jos tulen paikalle miesten pyörällä?
Kommentit (18)
No jos tuo on joku kynnyskysymys miehelle niin eiköhän ole muutenkin sen verran hankala persoona, ettei kannata jatkaa.
Minä olen ostanut miestenpyörän omaan käyttööni, vaikka nainen olenkin. Rajoittaa ainoastaan hameessa pyöräilyä. Jospa pistät pöksyt jalkaan.
Ei haittaa yhtään. Jos haluat munaa tänään, pistä urheilluliset legginsit/yooga-housut, mutta älä semmoisia pyöräilyhousuja, jossa pehmusteita peffassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ostanut miestenpyörän omaan käyttööni, vaikka nainen olenkin. Rajoittaa ainoastaan hameessa pyöräilyä. Jospa pistät pöksyt jalkaan.
Treffit täyttävät tarkoituksensa paremmin, kun menet ilman housuja.
Nyt taitaa olla sellaiset kelit koko maassa, että pyöräily onnistuu lähinnä Porvoossa.
Aika cooli ehdotus mieheltä näin Joulukuun kynnyksellä ehdotaa pyöräilyä. En olisi itse osannut tällaista ehdottaa, vaikka pyäräilyreki kumppaniehdokkaan kanssa kuullostaakin mukavalta tavalta viettää aikaa yhdessä. - Tällöin olisi sivuseikka millainen fillari hänellä olisi. Muistakaa valot.
Sinkkumies
Näillä keleillä pyöräily tuskin varsinainen aikomus.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa yhtään. Jos haluat munaa tänään, pistä urheilluliset legginsit/yooga-housut, mutta älä semmoisia pyöräilyhousuja, jossa pehmusteita peffassa.
Miksei pehmusteita saa olla?
Kyllä meillä Oulussa pyöräillään ympäri vuoden.
Se on merkki siitä että olet strap-on -naisia.
Sanot olevasi transnainen niin ei ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Koska transnaiset tykkäävät ostella miesten tavaroita?
Menoksi vaan. Voi myös olla että tuon jälkeen haluat ajaakin vain miesten pyörillä koska naisten pyörien rungot ovat törkeän löysiä. (säädin kerran siskoni pyörän vaihteet kuntoon ja koeajolla ihmettelin että onko tämä runko menossa poikki... ei, se vaan oli niin taipuisa).
Eihän se oikeasti pyytänyt "polkemaan"? Jos ymmärsit väärin?
Ai miksi et kehtaisi? Mitä pelkäät miehen ajattelevan? Että
a) olet köyhä kun et omista omaa pyörää
b) olet vienyt eksältä pyöränkin erossa
c) olet oikeasti mies
d)???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska transnaiset tykkäävät ostella miesten tavaroita?
Se oli ennen kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Menoksi vaan. Voi myös olla että tuon jälkeen haluat ajaakin vain miesten pyörillä koska naisten pyörien rungot ovat törkeän löysiä. (säädin kerran siskoni pyörän vaihteet kuntoon ja koeajolla ihmettelin että onko tämä runko menossa poikki... ei, se vaan oli niin taipuisa).
Kaikki mitä naisille tehdään on heikkolaatuista roskaa.Tämä on ihan tahallista tuottajilla. Naisille myydään suuremmalla volyymillä heikkolaatuista roinaa kalliimmalla, koska naiset perustaa kulutustottumuksensa tunteisiin ei järkeen. Näin miehille voidaan myydä halvemmalla laatua. Näitä on ihan tutkittu. Suositus on että ostaa miehille tarkoitettuja tuotteita jos haluaa ostaa laatua. Saa paljon halvemmalla ja kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei pehmusteita saa olla?
?
Tietty koska ne vääristävät ja peittävät muotoja.
Terve mies ei pyörääsi katsele vaan peppuasi.