Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakastimenne pursuaa marjoja?

Vierailija
30.11.2019 |

Olette kai muistaneet syödä niitä? Rapiat puoli vuotta ja alkaa uusi satokausi.

Itse olen lähes päivittäin syönyt mustikoita, ettei jää sinne pakastimeen. Juuri loppui tuoreet tomaatit. On aika käydä pakastettujen kimppuun.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakaste on vajunut marjoista säännöllisesti, älä huolehdi. Kesään mennessä on tyhjä.

Vierailija
2/7 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se nyt tässä vaiheessa vuotta vielä pursuilee, kun täyttäminen lopetettiin vasta tuossa rapiat kuukausi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pursua, kaikki on syöty ja kaupasta ostetaan vain tarpeen mukaan.

Vierailija
4/7 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau joku antoi alapeukun!

Taattua av:tä

ap.

Haitakaa vittu!

Vierailija
5/7 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu puuron päällä reilu desi marjoja, ylikin. Joskus surautetaan smoothie. Kyllä kuluvat. Mustikoiden sijaan syödään mustaviinimarjoja.

Vierailija
6/7 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisko käyttää marjoja aamusmoothiien, minä mieluummin laitan jäiset marjat suoraan puuroon. Ihan satunnaisesti tulee muuten käytettyä, ehkä joskus pannaripäivänä.

Vierailija
7/7 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkosuomalainen ja eniten kaipaan metsämarjoja. Tämä aloitus tuntuu veitsen pyörittämiseltä haavassa! Eilen kaupassa epäröin pikkuruisen muovirasian kanssa - argentiinalaisia pensasmustikoita kourallinen - hinta 3,5 euroa. Vetisiä, vaikka mustikoita kuitenkin.

Samaan hengenvetoon iltapäivälehdestä luin kuinka tämä meidän Välimeren ruokavaliomme on terveellistä. Siinä mainittiin marjat, mutta mitä ne ovat?