Pakastimenne pursuaa marjoja?
Olette kai muistaneet syödä niitä? Rapiat puoli vuotta ja alkaa uusi satokausi.
Itse olen lähes päivittäin syönyt mustikoita, ettei jää sinne pakastimeen. Juuri loppui tuoreet tomaatit. On aika käydä pakastettujen kimppuun.
Kommentit (7)
Kyllähän se nyt tässä vaiheessa vuotta vielä pursuilee, kun täyttäminen lopetettiin vasta tuossa rapiat kuukausi sitten.
Ei pursua, kaikki on syöty ja kaupasta ostetaan vain tarpeen mukaan.
Vau joku antoi alapeukun!
Taattua av:tä
ap.
Haitakaa vittu!
Joka aamu puuron päällä reilu desi marjoja, ylikin. Joskus surautetaan smoothie. Kyllä kuluvat. Mustikoiden sijaan syödään mustaviinimarjoja.
Puolisko käyttää marjoja aamusmoothiien, minä mieluummin laitan jäiset marjat suoraan puuroon. Ihan satunnaisesti tulee muuten käytettyä, ehkä joskus pannaripäivänä.
Olen ulkosuomalainen ja eniten kaipaan metsämarjoja. Tämä aloitus tuntuu veitsen pyörittämiseltä haavassa! Eilen kaupassa epäröin pikkuruisen muovirasian kanssa - argentiinalaisia pensasmustikoita kourallinen - hinta 3,5 euroa. Vetisiä, vaikka mustikoita kuitenkin.
Samaan hengenvetoon iltapäivälehdestä luin kuinka tämä meidän Välimeren ruokavaliomme on terveellistä. Siinä mainittiin marjat, mutta mitä ne ovat?
Pakaste on vajunut marjoista säännöllisesti, älä huolehdi. Kesään mennessä on tyhjä.