Laiska mies...
Teen täyttä 40h työviikkoa, lisäksi hoidan kodin ja koirat. Mies tekee 20-28h viikkoa eikä vapaa-ajallaan tee mitään muuta kuin pelaa tietokoneella tai nuku. Koko viikon lupailee, että nyt viikonloppuna vietetään aikaa yhdessä.. No, nyt hän on kuorsannut pedissä jo melkein 13 tuntia. Yritin hellästi herättää ja hän ärähti vain.
Siivota pitäisi, mutten "uskalla" kolistella koska sitten saan sadattelua kuinka en kunnioita hänen untaan jne.
Odotan esikoistamme syntyväksi tammikuussa ja pelottaa jo miten ihmeessä selviämme.
Naputanko turhaan vai pitäisikö miehen muuttaa toimintatapojaan?
Kommentit (11)
Kannattaa vaihtaa tuo lapsimies oikeaan mieheen.
Hankkiudu eroon sekä miehestä, että koirista, koska koet ne tuollaisena taakkana.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaihtaa tuo lapsimies oikeaan mieheen.
Samaa mieltä. En jaksa tajuta, millaisten lasten kanssa naiset nykypäivänä päättävät lisääntyä.
Olen laiska mies ja sinkku. Nytkin makaan sängyllä kun muuten olisin siivoamassa tai juoksemassa asioilla. Elämä on hienoa.
Nyt taitaa olla jo myöhäistä. Olet antanut miehesi rauhassa käyttäytyä noin, eikä hän tietenkään luovu saavutetusta asemastaan. Sulle tulee vaikeat vuodet lapsen ja miesvauvan kanssa.
Vähän liikaa yritystä taas tässäkin miesvihaprovossa. Toki mammat nielee
Vierailija kirjoitti:
Olen laiska mies ja sinkku. Nytkin makaan sängyllä kun muuten olisin siivoamassa tai juoksemassa asioilla. Elämä on hienoa.
Jep saman oivalsin viimein 30vuoden imurin kuuntelun jälkeen. Hienoa on oma rauha.
Taas sitä samalla peläen omaa katkeroitumistani ihemettelee, etä mistä "taas" joku nainen on miehensä löytänyt ja kohdannu ja ollu vielä halukas hankkimaan ilm jälkikasvuakin uon samaisen miehen kanssa..
- Katjeroitumista siksi. että en itse tiedosta miä teen väärin kun en löydä tai kohtaa itselleni kumppania ja tällaiset avauset saava kysymään, että onnnsituisinkohan paremmin, jos alkaisin vain reilusi aliarviomaan naisia ja hakemaan iselleni palvelijaa ja seksikumppania...
Noin se tulee jatkumaankin, paitsi että saatat olla vauvan kanssa rättiväsyneenä ja yksin kaikesta huolehtivana pikapuoliin psykoosin partaalla. Nyt kannattaisi alkaa tehdä jotain.
Karjaisepa se mies sieltä sohvasta ylös ja alatte keskustelemaan asioista. Jos ei kaveri näytä ymmärtävän tai kieltää asiat, ei ole oikeastaan paljonkaan vaihtoehtoja; Ukko ulos tai jatkat entisellä passauslinjalla. Ei se itse muutu, eikä varmaan käskemälläkään, mutta kokeiltavahan se on kohteliaasti ensin tätäkin. Saa mies valita tulevaisuutensa.
Miksi te arvon naiset annatte itsenne ajautua tällaisiin tilanteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vähän liikaa yritystä taas tässäkin miesvihaprovossa. Toki mammat nielee
Toki. Hauskaa lauantaiehtoon viihdettä ja maukasta nieltävää, ei ainakaan lihota. Kivaa iltaa sinullekin! :)
Laiskuus ei ole varsinaisesti toimintatapa. Se on ongelma eikä sitä ainakaan puoliso helposti korjaa.