Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PÄIVÄKODEISTA!!

Vierailija
05.06.2006 |

ajattelin kun täällä saa kokoajan lukea päiväkodeista haukkuja ja tulee tosi kauhea olo kun meillä lapset 5 ja 2,5 v. menevät päiväkotiin syksyllä. onko päiväkodeista mitään hyvää kerrottavaa? kai siellä jotain kivaakin on oltava eikä vain kamalaa :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun molemmat lapset ovat päiväkodissa ja vanhempi menee nyt kouluun ja meillä pelkästään positiivista sanottavaa päiväkodista :)

Kumpikin aloittanut päiväkodissa 2- vuotiaana.

Vierailija
2/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä itsekään töissä päiväkodeissa ollessani ole vielä traumatisoituneita lapsia nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka väitetään, ettei sen ikäinen vielä tarvitse kavereita niin kovasti on parin muun lapsen kanssa ystävystynyt ja puhuu heistä kotonakin. Myös hoitajista pitää kovasti.

Vierailija
4/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole päiväkodista muuta, kun hyvää sanottavaa!

Lapset aloittivat hoidossa ollessaan 2-v ja 3-v. Tottakai alussa oli outoa ja joskus tuli itkukin, myös multa. :)

Mutta kaikki on sujunut kerrassaan mainiosti. Lapset viihtyivät todella hyvin, saivat kavereita, tykkäsivät henkilökunnasta, ja nauttivat erilaisista tapahtumista. Vanhempien ja päiväkodin välinen kommikointi oli avointa ja kaikesta pyrittiin puhumaan, jos jotain oli.

Kasvatuskeskustelut kaksi kertaa vuodessa, joissa käytiin läpi lasten kehitystä ja perheiden näkemyksiä siitä.

Nyt on kesäloman jälkeen vaihto uuteen päiväkotiin. Itku silmissä lapset hyvästelivät opet ja muut.

Älä siis huoli!! Kaikki sujuu hyvin! :)

Vierailija
5/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vain yksi näistä on ollut paikka mistä ei pahemmin pidetty. Kaikki muut on ollu ihania paikkoja, ja tosi ihania hoitajia.

Vierailija
6/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy aivan ihanassa pk:ssa, hoitajat mahtavia, ja poika on oppinut kaikkea mahdollista mitä en olisi kyllä tajunnut itse kotona opettaa hänelle. Oli ihanaa saada taas askartelut kotiin, samoin valokuvia ja kertomuksia päiväkodin touhuista. Vahinko kun muutto edessä (yli 100 Kilsaa) ja poika " joutuu" taas kotiin äidin kanssa siihen asti kunnes saamme uuden pk paikan.

Vierailija
7/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se huomataan jos on hyvä henki porukassa :)

Vierailija
8/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökunta on kohdallaan ja lapset viihtyvät, kiitollisin mielin olen kesälomille lähtenyt:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi