Miksi kuolemantapauksen takia pitää perua pikkujoulut?
Tällä tavallahan vainajaa muistellaan ilonpilaajana. Miksi Suomessa pitää synkistellä eikä voida juhlistaa toisen elämää?
Kommentit (19)
Miksi Suomessa kunnioitetaan omaisten surua eikä ajatella vain omaa napaa ja pikkujouluja? Tai siis useimmat kunnioittavat.
Miksi pitää jotain niin turhaa kuin pikkujoulut yhtään missään tilanteessa? Harvoin niissä aidosti hauskaa on. Kännissä vaan örvelletään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomessa kunnioitetaan omaisten surua eikä ajatella vain omaa napaa ja pikkujouluja? Tai siis useimmat kunnioittavat.
Ei kai vainaja enää työpaikkansa pikkujouluihin osallistu? Ja tuskin osallistuvat vainajan työpaikan pikkujouluihin hänen omaisensakaan.
Maarit oli niin pidetty henkilö, että pikkujouluista olisi tullut itkuilta.
Vierailija kirjoitti:
Maarit oli niin pidetty henkilö, että pikkujouluista olisi tullut itkuilta.
Mulle tuli kyllä tunne, että iloisena ja elämänhaluisena ihmisenä Maarit olisi halunnut pikkujoulut pidettäväksi.
"Jonain päivänä minä kuolen mutta sitä ennen minä elän"
Jospa ei vaan nyt tee mieli juhlia.
no en minä ainakaan kovin mielelläni osallistuisi työpaikan pikkujouluihin tänään, jos läheinen työkaverini olisi eilen kuollut.
Kaksi kansanedustajaa kuollut samalla viikolla. Vähemmästäkin juhlamieli menee.
Jospa ne eivät itse halua juhlia, kun kaksi pitkäaikaista, ja varmaan työpiireissä aikamoisen pidettyä, työkaveria on edesmennyt. rip x2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai vainaja enää työpaikkansa pikkujouluihin osallistu? Ja tuskin osallistuvat vainajan työpaikan pikkujouluihin hänen omaisensakaan.
Ap ei viitannut sanallakaan siihen, että puhuisi työpaikan pikkujouluista. Ja voi sitä työkavereidenkin surua kunnioittaa ihan samaan tapaan kuin omaistenkin. Tuskin kukaan on hirveästi juhlatuulella, jos läheinen ystävä tai työkaveri on kuollut. Järjenkäyttö on sallittua myös av:lla.
Oliko se viime vai toissa vuonna kun ne juhlat menivät ihan örvellykseksi?
Kun presidentti Kennedy ammuttiin, jopa Kemijärvellä juhlat keskeytettiin. Vanhempani tulivat kotiin ja kertoivat.
.
Minä ainakin haluan että kuoltuani , kaverini pitävät kunnon ryyppäjäiset ja muistelevat vanhoja hyviä aikoja. Ei mitään masentumista. Olen esittänyt toiveeni kavereilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vainaja käynyt työpaikallaan katsomassa mitä meille jälkeenjääneille kuuluu :)
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haluan että kuoltuani , kaverini pitävät kunnon ryyppäjäiset ja muistelevat vanhoja hyviä aikoja. Ei mitään masentumista. Olen esittänyt toiveeni kavereilleni.
Sama mulla.
Eikö SDP:n eduskuntaryhmän pikkujoulun ollut tarkoitus juhlistaa erinomaisen onnistunutta syyskautta.
Täysin nevöhöörd täti tuo, nimi ei sano miyään. En keksi tällaiselle murheella revittelylle muuta syytä kuin että SDP tahtoo vetää huomion pois kiusallisista kysymyksistä.
Koska Suomessa on hienoa olla marttyyri ja kaksinaamainen.
Pitävät pikkujoulut kuitenkin, ehkei samassa mittakaavassa, mutta pitävät kumminkin...