Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette mieltä seuraavasta? Loukkaannuinko turhasta?

Vierailija
26.07.2008 |

Eihän se miehesi ex häviä sukulaisten mielistä, vaikka hän ja miehesi ovatkin eronneet ja jos te ette ole väleissä, niin ei se tarkoita sitä, että sukulaiset eivät saisi enää tuntea häntä. Varmaankaan nämä miehen sukulaiset eivät olleet nähneet tätä ex:ää pitkään aikaan, joten kai nyt jotain kuulumisia on ihan kohteliastakin kysellä. Minusta lapsellista sinulta suuttua siitä, että miehen sukulaisilta löytyy peruskäytöstapoja. Pitäisikö koko suvun kohdella tätä ex:ää kuin ilmaa vain siksi, että ero on tullut?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime viikonloppuna miesystäväni kanssa häissä. Tapasin ensimmäistä kertaa suurimman osan miesystäväni sukua, sillä olemme olleet yhdessä vuoden ja olen tänä aikana tavannut vain lähimmät: isän, äidin, sisarukset jne.

Mukana meillä oli mieheni edellisestä liitosta oleva lapsi. Ilta sujui ihan kivasti ja olimme sopineet, että mieheni ex eli lapsen äiti hakee lapsen kahdeksan aikaan kotiin. No...Tämä ex tuli paikalla ja käveli suoraan sisään juhlapaikalle. Siellä sitten monet olivat, että "ai xxxx, onpa kiva nähdä" jne. "istu nyt alas" jne. Loppujen lopuksi hän istui tunnin verran siellä.

Olisitteko itse loukkaantuneet? Itse meinasin lähteä koko paikasta kävelemään. Emme ole muutenkaan väleissä tämän exän kanssa hänen solvattuaan minua niin paljon. Iltani meni pilalle.

Vierailija
2/19 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät edes olleet naimisissa vaan seurustelivat muutaman vuoden. Lisäksi olin ensimmäistä kertaa mieheni rinnalla suvun edessä. Eikä kukaan ollut tätä exää kutsunut sinne tosiaankaan. Eivätkä siellä kaikki olleet muutenkaan kamalan mielissään olevan näköisiä tästä exän ryntäyksestä - jotkut vain.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalia tollaiset uusperhejutut, mutta joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Et saa miehesi menneisyyttä pyyhittyä pois tai esim. sitä tosiasiaa, että ex tuntee miehesi lisäksi miehesi sukulaiset.

Harmi, että ex on ollut sinulle ikävä, mutta eihän se liity mitenkään siihen, että joistain miehen sukulaisista saattoi olla kiva nähdä häntä tai sitten vaan muodon vuoksi sanoivat, että kiva nähdä. Oli miten oli, jos mitään solvaamista ei häissä tapahtunut, sinuna en olisi kellekään loukkaantunut.

Vierailija
4/19 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä oleta, että muutkin alkavat häntä dissata. Eli hermostuit turhasta.

Vierailija
5/19 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkaantuminen ja exän vihaaminen on luonnollista, mutta loukkaannuit kyllä turhasta. et voi poistaa exää maan pinnalta tai omasta elämästäsikään totaalisesti varsinkaan kun hänellä ja miehelläsi on yhteisiä lapsia.

kuten edellinenkin kysyi, olisiko koko suvun pitänyt olla tympeitä exälle vain siksi, että hän ei enää ole liitossa miehesi kanssa??

Vierailija
6/19 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sen eksän tarvitse muuttua olemattomaksi ja kulkea pitkin seiniä sinun takiasi?

Olisi ollut erittäin epäkohteliasta häneltä olla moikkaamatta niitä lapsensa sukulaisia. Ja näiltä olla moikkaamatta häntä.

Vierailija
7/19 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos exää ei oltu edes kutsuttu, niin osoitti tökeröä käytöstä häneltä tunkea juhlapaikalle. Olisi voinut pihalta hakea lapsen.

Ymmärrän ap:n loukkaantumisen, mutta ei kannata ottaa hlökohtaisesti. Ne miehe suku on kuiteski tuntenu luultavasti exän pidempään kuin sinut.

Vierailija
8/19 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kyllä aika tökeröä tulla toisen häihin. Jotenkin inhottavaa!! olisi hakenut lapsen pihalta ja vaihtanut niitä kuulumisia siellä vähin äänin.

Vierailija
9/19 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on loukkaantunut turhasta.

Voithan sä vihata sitä exää miten paljon haluat, mutta et voi olettaa että kaikki muutkin vihaa.

Vierailija
10/19 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos vielä näytit loukkaantuneelta ja happamelta lopun iltaa näytit kaikille sukulaisille vielä kuinka helvetin huono itsetunto sulla on.

Vierailija
11/19 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos vielä näytit loukkaantuneelta ja happamelta lopun iltaa näytit kaikille sukulaisille vielä kuinka helvetin huono itsetunto sulla on.

Vierailija
12/19 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät edes olleet naimisissa vaan seurustelivat muutaman vuoden. Lisäksi olin ensimmäistä kertaa mieheni rinnalla suvun edessä. Eikä kukaan ollut tätä exää kutsunut sinne tosiaankaan. Eivätkä siellä kaikki olleet muutenkaan kamalan mielissään olevan näköisiä tästä exän ryntäyksestä - jotkut vain.

Ap

Onhan heillä yhteinen lapsi, joten suhde on ollut merkityksellinen. Ei se aviosääty mitään ratkaise.

Vierailija
13/19 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on miehesi lapsen äiti. Tulee siis aina kuulumaan sukuun sitä kautta, tavallaan.

Jos ei kestä, että miehellä on menneisyys, miksi ottaa sellaisen miehen?

Ap:lla olisi peiliin katsomisen paikka.... Jos miehesi olisi ollut sinusta välittämättä naisen kanssa koko illan, silloin voisi loukkaantua.

Vierailija
14/19 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle, ap ;) Nyt sitten reippaasti sitä itsetuntoa vahvistamaan.

Vierailija
15/19 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomasit, että hän on se ketä suku pitää mukavana. Ja miesystävälläsi ja tällä naisella on jotain mitä teillä ei ole : yhteinen lapsi. Voi harmi kun et lähtenyt kävelemään, se olisi ollut koomista.

Vierailija
16/19 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos se on sulle liikaa niin ehkä kannattaisi miettiä oletko valmis suhteeseen???Jokaisella ihmisellä on menneisyytensä ja se pitää pystyä hyväksymään jos haluaa suhteeseen ruveta.

Miehesi sukulaiset osoittivat vaan hyviä käytöstapoja kyselemällä ex:n kuulumiset ja ei mun mielestä se tunnin oleminen ollut yhtään epäkohteliasta,enemmän kai se olisi ollut jos olisi vaan hakenut lapsen ja häipynyt???

Vierailija
17/19 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ilkeät exät käyttätyvät ihan eri tavalla.

Mieheni pyysi exäänsä laittamaan lapselle juhlamekon mukaan, koska meidät oli kutsuttu häihin. Hän tiesi, että mekko oli olemassa, koska oli sen itse tyttärelleen hankkinut. Äiti järjesti kuitenkin niin, että lapsi saatiin noutaa vain tunti ennen tilaisuuden alkamista, ja yllään lapsella oli noudettaessa vanha, liian pieni, rispaantunut arkimekko ja likaiset kumitossut. Noutopaikka oli huoltoaseman pihassa lähes 100 kilometriä lapsen kotoa (äidin vaatimus) joten mekkoa ei ehditty käydä vaihtamassa, eivätkä kaupat olleet enää auki.

Vierailija
18/19 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vakavasti pohtia kykenetko menemään uusperhekuvioon mukaan. Nimittäin se inhoamasi ex tulee olemaan loppuelämän tuttavuus sinulle. Onhan hän miehesi lapsen äiti.

On kohteliasta jutella tutuilleen. Olisi ollut epäkohteliasti puolin ja toisin, jos eivät kuulumisia olisi vaihtaneet.

Vierailija
19/19 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on, että jos tuollaisesta inhaloi palkokasvin, niin on parasta ottaa se mies pakasta käyttämättömänä eikä kierrätyskeskuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme