Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia STS- ja EF-kielikursseista?

Vierailija
26.11.2019 |

Teinini olisi lähdössä ensi kesänä kielikurssille. Millaisia kokemuksia näistä kahdesta toimijasta on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin EF:n kurssilla Brightonissa v. 2003. Toki tästä aikaa. Osa kurssilaisista sai perheissään huonoa kohtelua, minulle sattui huippu perhe. Liiderit vähän "löysiä" ja jotenkin epäammattitaitoisia. Typeriä tehtäviä ja vähän hölmöä ohjelmaa, mm. vietimme illan tupakanhajuisessa kapakassa vinttikoirakisoja katsomassa...

Hauskaa toki oli mutta jos taso ei ole noussut tuosta niin en jaksaisi omalle lapselleni maksaa...

Vierailija
2/5 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin EF:n kielikurssilla 80-luvun alkupuolella. Oli oikein antoisa kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin EF:n kurssilla Brightonissa v. 2003. Toki tästä aikaa. Osa kurssilaisista sai perheissään huonoa kohtelua, minulle sattui huippu perhe. Liiderit vähän "löysiä" ja jotenkin epäammattitaitoisia. Typeriä tehtäviä ja vähän hölmöä ohjelmaa, mm. vietimme illan tupakanhajuisessa kapakassa vinttikoirakisoja katsomassa...

Hauskaa toki oli mutta jos taso ei ole noussut tuosta niin en jaksaisi omalle lapselleni maksaa...

Näköjään mikään ei ole muuttunut, sillä oma kokemukseni on 90-luvun alusta ja tuosta toisesta firmasta. Isäntäperheemme ei ollut meistä yhtään kiinnostunut, pitivät meitä vain rahan takia. Kielikurssin pedagoginen sisältökin aika heppoinen. Toki ulkomaanreissuna kiva kokemus, kavereita ja hauskoja retkiä.

Vierailija
4/5 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemuksia Japanin kursseista?

Vierailija
5/5 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäntäperhe antoi vaan roskaruokaa koko kuukauden ajan. Mutta kyllä kielikurssista muuten on todella mukavat muistot ja auttaa lasta itsenäistymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi