Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirppari viiden jälkeen

Vierailija
23.11.2019 |

Näyttää useammalla kirpparilla myyjä vaihtua aina viiden jälkeen. Miten se laskutus toimii, meneekö rahat väärälle kirpparipöydän pitäjälle?! Tietääkö joku jotain tästä systeemistä? Joka centti olisi tarpeeseen...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt viemään illalla tavaroita joten vein seuraavana päivänä 11 aikoihin, pyysin samalla uusia tarra-arkkeja. Tililläni oli jo 6 euroa vaikken ollut laittanut vielä mitään myyntiin... Päättele siitä.

Vierailija
2/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pääsee lastaan pöytää vasta aamulla? Missä muka tuollainen tapa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän heillä joku kassajärjestelmä käytössä..

Vierailija
4/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisikö joku oikeasti asiasta jotain?

ap

Vierailija
5/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on viivakoodit, niin niiden mukaanhan rahat tilitetään eli koodi on linkitetty sinuun (ja pankkitiliisi tai pöytänumeroosi, mutta viimeksimainitussa joudut todistamaan henkilöllisyytesi, jotta saat rahat). Jos taas on vanhanaikainen lappusysteemi, niin hintalapun vaihtuminen erilaiseksi on se tilityksen vaihdon indikaatio. Osassa kirppiksiä on jo hintalapussa pöydän viimeinen vuokrapäivä näkyvissä.

Vierailija
6/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehtinyt viemään illalla tavaroita joten vein seuraavana päivänä 11 aikoihin, pyysin samalla uusia tarra-arkkeja. Tililläni oli jo 6 euroa vaikken ollut laittanut vielä mitään myyntiin... Päättele siitä.

Minulle taas tilittyi koko ajan jonkun randomin tuotteita ja sitten selvisi, että joku mummo käytti vanhaa tarralappua uuden pöydän myynneissä. Niissä lapuissa on juokseva numerointi ja minulla tiedossa käyttämäni numerot, mummo ja kirppiksenpitäjä (Lahti C...ri) olivat sitä mieltä, että tili pitää panna puoliksi, koska olin käyttänyt vääriä hintalistoja. Melkein tunnin väänsin kättä siitä, että minulla asiat oli niin kuin piti, se mummo oli väärässä.

Vierailija
7/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viivakoodit käytössä ja ihan samanlaiset kokoajan. Tiedän siitä kun olen varannut saman pöydän useamman kertaa ja joskus pöytääni on ilmestynyt edellisen pitäjän vaate.

Vierailija
8/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä viivakoodit käytössä ja ihan samanlaiset kokoajan. Tiedän siitä kun olen varannut saman pöydän useamman kertaa ja joskus pöytääni on ilmestynyt edellisen pitäjän vaate.

Siis mitä? Ei se sinun viivakoodisi siinä mitään merkitse vaan se, mikä pöytänumero on hintalapussa! Vai kuvittelitko, että vuoden mittaan jokainen myyjä saa oman pöytänumeron?

Vierailija
9/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Ei se sinun viivakoodisi siinä mitään merkitse vaan se, mikä pöytänumero on hintalapussa! Vai kuvittelitko, että vuoden mittaan jokainen myyjä saa oman pöytänumeron?

Hintalappu oli ihan identtinen, viivakoodi että pöydän numero. Usko ihan huvikses vaikka...

Vierailija
10/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hintalappu oli ihan identtinen, viivakoodi että pöydän numero. Usko ihan huvikses vaikka...

Ja jokaisessa tarrassa on sama viivakoodi? Vai olisiko sittenkin niin, että jokaisessa tuotteessa on ihan oma viivakoodinsa ja koska tarrojen tulostusvaiheessa sinulle kirjautuvat tietyt viivakoodit, niin saat niiden perusteella tulosi?

Vierailija
11/11 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ennen ollut pöytää samalla kirpparilla?

Jos on, niin joku maksanut tuotteen sen jälkeen kuin hait tilityksen? Tai kulkeutunut toiseen pöytään ja myyty jälkeenpäin?