Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muslimi-kristitty perheet, kunpaan uskontoon lapsenne kasvatetaan?

Vierailija
26.07.2008 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tapa kristitty" lienee sitä ääri-islamia

hyvä sivusto muuten:

http://www.answering-islam.org/suomi/html/kirjat.html

Vierailija
2/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat vanhemmat saavat opettaa omaa uskoaan, ja lapset saavat sitten teini-iässä valita oman uskontonsa.

Itse olin pitkään ns. tapakristitty, nyttemin kirkosta eronnut ja harkitsen vakavasti islamiin palaamista. Se kun tuntuu olevan ainoa uskonto, jolla on vastaukset kysymyksiini.

Lapset saavat minun puolestani palvoa vaikka pieniä kiviä, jos se tekee heidät onnelliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Itse olin pitkään ns. tapakristitty, nyttemin kirkosta eronnut ja harkitsen vakavasti islamiin palaamista...

Islam on yli 600 vuotta NUOREMPI uskonto kuin kristinusko ja monta tuhatta vuotta nuorempi uskonto kuin juutalaisuus.

Miten muka voidaan "palata" islamiin, kun se on nuorin kaikista uskonnoista? Vain vanhempiin uskontoihin voidaan "palata", niihin jotka olivat ENNEN islamia. Ei ajassa voi palata kuin taaksepäin :D

Vierailija
6/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme usko satuihin vaan kerromme ettei mitään jumalia ole olemassa.

Pyyhin perseeni uskonnoilla, sen verran pahaa ne ovat saaneet aikaan.

Vierailija
7/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme usko satuihin vaan kerromme ettei mitään jumalia ole olemassa. Pyyhin perseeni uskonnoilla, sen verran pahaa ne ovat saaneet aikaan.

Vierailija
8/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki olemme olleet muslimeja ennen harhautumistamme =)

Vierailija
9/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin varmaan joo... siis jumaliste että musut on itserakkaita ja hulluja! :(

Vierailija
10/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristitytkö ovat käännyttämisintoilussaan jotenkin parempia? Menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni vai miten se menikään? Itse olen uskonnoton.

Vierailija
11/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Itse olin pitkään ns. tapakristitty, nyttemin kirkosta eronnut ja harkitsen vakavasti islamiin palaamista...

Islam on yli 600 vuotta NUOREMPI uskonto kuin kristinusko ja monta tuhatta vuotta nuorempi uskonto kuin juutalaisuus. Miten muka voidaan "palata" islamiin, kun se on nuorin kaikista uskonnoista? Vain vanhempiin uskontoihin voidaan "palata", niihin jotka olivat ENNEN islamia. Ei ajassa voi palata kuin taaksepäin :D

Vierailija
12/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin miehelle ihan suoraan, että yhtää muslimia tähän perheeseen ei tule eli jos lapsia halutaan niin uskonto on kristitty tai ei mitään.

Vierailija
13/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jutellaan uskonnoista ihan teoreettisella tasolla, ja kerrotaan jos kysytään. me ei kannateta uskontoja.

Vierailija
14/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kyllä uskon jumalaan, mutta olen eronnut kirkosta. Mies opettaa omaa uskoaan, ei ole minun tehtävä.

Jokainen saa uskoa ihan mihin huvittaa, ei ole minulta mitään pois.

Vierailija
15/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin miehelle ihan suoraan, että yhtää muslimia tähän perheeseen ei tule eli jos lapsia halutaan niin uskonto on kristitty tai ei mitään.

Vierailija
16/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristitytkö ovat käännyttämisintoilussaan jotenkin parempia? Menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni vai miten se menikään? Itse olen uskonnoton.

No ainakaan kristityt eivät tapa sellaista ihmistä, joka luopuu kristinuskosta. Muslimit tappaa sharia-lain mukaan sellaisen, joka kääntyy pois islamista. Tämä uutisoitiin just tämän päivän Hesarissa.

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Iranissa+hirtet%C3%A4%C3%A4n+kolmes…

Löytyy tämän uutisen lopusta tuo sharialaki maininta.

Vierailija
17/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hyvin maallistunut. Minä eikä minun lapseni eivät muslimeiksi ryhdy elleivät sitten halua itse sitä täysikäisenä. Tähän talouteen ei toista muslimia tule niin kauan kun minulla on sananvaltaa ja onneksi on. Jos mies sitä vaatisi niin saisi pakata kassit välittömästi.

Vierailija
20/26 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapakristityiksi, ne on kaksi ääripäätä joita en hyväksy.

Lapsia ei kasteta enkä anna viedä lapsiani kirkkoon, olen itse

varhaiskristillisyyden kannattaja. Mies saa kertoa omasta uskonnostaan

ja viedä lasta moskeijaankin jos haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan