Oletteko vain unessa kohdanneet ihanaa intohimoa ja löytäneet itsellenne sopivan miehen, minä olen
Juuri vähän aikaa sitten heräsin tosi sikeästä unesta, siellä oli tämä rento heppu jonka kanssa joka käänteessä menin jonnekin huoneeseen lempimään, mutta sitten taas huideltiin eriksemme jossain talossa, joka oli täynnä väkeä.
Lopuksi olin lähtemässä jonkuntutun porukan kanssa kotiin ja etsin tavaroitani, ja vaikka oli kiire, siinäkin ehdin heppua sen ohi viuhtoessa paidan helmasta ja vetää jonnekin jossa taas lemmimme.. ja menin jatkamaan tavaroideni etsimistä. Muistan miettineeni että vaikka tulisin raskaaksi, ei sen väliä, olin niin onnellinen, naama vain hangon keksinä kokoajan. Uni oli ihmeen todellinen, vaikken tollasessa paikassa ole ollutkaan. No lopuksi jotkut pari naista oli tilanneet taksin, ja se oli juuri lähtemässä kun olivat odottaneet minua, ja tungin tavaroitani sinne takaluukkuun, sanoin jotain että niiden on pakko odottaa vielä ihan hetki, ja jotenkin näin miten se rento heppu auki olevan paitansa kanssa loikki taksin ympäri minun ohi, sanoin että anna nyt edes numero! ja se sanoi jotain, että löydät sen sieltä tms, ja en muista että kirjottiko joku sitten numeron kädessä olevaan pieneen vihkooni...
Ei se ihan noin yksinkertaisesti mennyt, mutta kuitenkin. En ole eläessäni kokenut noin läheistä ja rentoa suhdetta mieheen. Kunpa ton rennon hepun vielä jossain kohtaisinkin.
Raskaaksi en enää uskaltaisi kyllä tulla, ja tuskin tulkisinkaan, ikää sen verran.. vaikka menkat vielä onkin.. Yhyy... jäi kaipuu.
On tämä kamalaa kun näkee sellasen ihmisen unessa, mitä ei ole koskaan kohdannutkaan..ja oli vielä niin kivaa.
Sori kun tänne avauduin, olen vaan vielä puoliksi unenpöpperössä ja muistan yhteyden, jonkalaista en ole koskaan saanut kokea.
Liian hyvät unet pitäisi lailla kieltää.