Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan pois suhteestani

Varmaan aivan kamala ihminen
19.11.2019 |

Olen noin kuukauden "seurustellut" yhden miehen kanssa(kummatkin olemme 21), meillä on kaukosuhde mutta minusta tuntuu ettei se toimi. Hän yrittää parhaansa, mutta minulle ei tämä henkilö vain tunnu oikealta. Aina kun olemme tavanneet on hän hyvin nopeasti halunnut syventää suhdettamme mutta en itse ole ollut valmis siihen. Olen hyvin usein joutunut sanomaan ei liian monta kertaa ennen kun hän ymmärtää.
Se on varmaan osa syynä tähän, että kun hän viestittelee niin en heti enää halua edes vastata ja en keksi mitään puhuttavaakaan hänen kanssaan. Minusta tuntuu kurjalta olla tämmöinen, mutta en halua aiheuttaa hänelle tuskaa koska en halua edes ajatellakkaan suutelemista hänen kanssaan. Olen päätynyt siihen etten ole valmis suhteeseen.
Joten vaikka tiedän olevani ilkeä ja julma, niin millä tapaa voisin lopettaa tämän meidän jutun niin kiltillä tavalla kuin mahdollista. Emme tule näkemään ennen uutta vuotta, mutta minusta se on liian pitkä aika kituuttaa toista. Auttakaa!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla suoraan.

Vierailija
2/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko oikein sanoa se puhelimen välityksellä, viesti tai puhelu? Koska kuten sanoin yli kuukausi on aika pitkä aika olla näkemättä kasvotusten ja hänen ei tarvitse minua vain odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi, kuulostaa ihan minun yhdeltä seurustelukokeilulta, olin juurikin 21. Nyt olen 27. Päätin suhteen puhelimen välityksellä, myöhemmin ajattelin että olisihan sen tyylikkäämmikin voinut tehdä mutta sama juttu että hän asui kaukana. Myöhemmin kyllä puhuttiin asia kasvotusten, tapaaminen yleisellä paikalla.

Vierailija
4/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerran olette etäsuhteessa ja vasta noin kuukauden seukanneet, niin puhelimessa voit kertoa, että nyt oikein nappaa.

Vierailija
5/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kerran olette etäsuhteessa ja vasta noin kuukauden seukanneet, niin puhelimessa voit kertoa, että nyt oikein nappaa.

Siis nyt EI oikein nappaa 😁

Vierailija
6/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no paskamaisempaa mulle olisi ensin matkustaa pitkä matka ja saada sitten pakit. Laita vaan viesti tai soita, koska olet jo päätöksesi tehnyt ja jokaisella on oikeus lopettaa suhde milloin vain haluaa. Pahimmassa tapauksessa hän vain kiertää pääsi kun tapaatte kasvokkain, kun on vaikeaa sanoa ikäviä asioita kasvokkain.

Vierailija
7/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos muutkin on puhelimen välityksellä kehdannut tehdä tämän. Ja kiitos tästä vinkistä että on parempi myös tavata jälkeenpäin ja puhua asiat läpi! Sain toivoa sinun kommentistasi ja taidan vain soittamalla suoraan sanoa!

Vierailija
8/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no paskamaisempaa mulle olisi ensin matkustaa pitkä matka ja saada sitten pakit. Laita vaan viesti tai soita, koska olet jo päätöksesi tehnyt ja jokaisella on oikeus lopettaa suhde milloin vain haluaa. Pahimmassa tapauksessa hän vain kiertää pääsi kun tapaatte kasvokkain, kun on vaikeaa sanoa ikäviä asioita kasvokkain.

Joo minä olen ollut se joka tässä on aina matkustanut ja tavannut hänen koko perheensä🙈. Mukavia kaikki mutta niin...

Vierailija
9/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä kertoa kuukauden kestäneestä etäsuhteesta kasvokkain. Soitat vaan ja kerrot mihin päätökseen olet tullut. Jos haluat vähän varoittaa tulevasta, niin laitat sen kuuluisan tekstarin ennen soittoa: "Mulla olisi vähän asiaa, meidän pitää jutella".

Vierailija
10/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan suoraan ja mahdollisimman nopeasti. Kuukausi etäsuhdetta vasta takana ja toinen ei kuuntele EItäsi. Se on varoitusmerkki missä tahansa suhteessa. Kun tuntuu sinusta vaikealta katkaista suhde tee vaan se miten tuntuu helpoimmalta. 

Vierailija
11/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään järkeä kertoa kuukauden kestäneestä etäsuhteesta kasvokkain. Soitat vaan ja kerrot mihin päätökseen olet tullut. Jos haluat vähän varoittaa tulevasta, niin laitat sen kuuluisan tekstarin ennen soittoa: "Mulla olisi vähän asiaa, meidän pitää jutella".

Kiitos❤️

Vierailija
12/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilolla kirjoitti:

Sanot vaan suoraan ja mahdollisimman nopeasti. Kuukausi etäsuhdetta vasta takana ja toinen ei kuuntele EItäsi. Se on varoitusmerkki missä tahansa suhteessa. Kun tuntuu sinusta vaikealta katkaista suhde tee vaan se miten tuntuu helpoimmalta. 

Kiitos tästä! Pitää vain ensin hankkia rohkeus että voi tehdä sen.

Vierailija
13/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata laittaa viestiä ettei toinen säikähdä puolikuoliaaksi. Jos soitat hänelle vaikka se on vaikeaa ja juttelee nätisti. Jos toinen kysyy kysymyksiä, saa sanottua syyt joita toinen kaipaa tai erikseen viestillä - jos tilanne eskaloituu huutoon hänen puoleltaan. Sano ettet halua loukata millään tavalla, mutta haluat erota nyt - toiselle tulee sitten ne kysymykset. Varmista että hänellä on kriisipuhelinnumero, lähisukulainen tai kaveri - että hän voi puhua heidän kanssaan puhelun jälkeen. Yleensä ero aiheuttaa ensin hätääntymistä, ellei ole kokemusta kauheasti eroista. Sinun ei tarvitse ottaa syytöksiä siinä puhelussa vastaan, mutta sano että juttelet vain nätisti asioista. Reaktiot riippuvat ihmisestä ja tunteista, hän käsittelee niitä itse erikseen ja sinä muualla

Vierailija
14/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aivan kamala ihminen kirjoitti:

Hyvä jos muutkin on puhelimen välityksellä kehdannut tehdä tämän. Ja kiitos tästä vinkistä että on parempi myös tavata jälkeenpäin ja puhua asiat läpi! Sain toivoa sinun kommentistasi ja taidan vain soittamalla suoraan sanoa!

Jos toinen on eroissa väkivaltainen etkä tiedä sitä, ei pidä tavata enää kasvokkain. Suht koht normaalin kanssa ehkä voi, mutta johtaako se turhaan toivoon hänen puoleltaan vai auttaako se erossa.